Gravatar

#11831 Riqon 14 år siden

#11830 -

Beklager :p
Så det må betyde, du kan lide Moulin Rouge og ikke kan lide Sweeney Todd?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#11832 Collateral 14 år siden

Riqon (11831) skrev:
#11830 -

Beklager :p
Så det må betyde, du kan lide Moulin Rouge og ikke kan lide Sweeney Todd?

Kan godt lide begge, men synes bare ikke Johnny Depp synger halvdårligt eller "ikke særlig pænt". Jeg synes han sang fint :) Men sjovt at du giver Moulin Rouge middel. Troede faktisk det var en af de der meget enten eller filmen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11833 wimmie 14 år siden

misuma (11828) skrev:
wimmie (11825) skrev:
Half Nelson

5/6 (og meget tæt på 6/6)

Enig. Du har vel set Lars And The real Girl? Eminent film med en eminentere Gosling ; )

Jep, og jeg er helt enig med dig; rigtig hyggelig lille film - og Ryan Gosling er helt fantastisk i den... En film som i øvrigt snart trænger til et gensyn :)

Buuuh! :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11834 Batsy 14 år siden

The Book Of Eli

Rigtig god dommedags film, verden er meget i stil med The Road hvor alt er øde og folk er begyndt at gå amok og endda spise andre mennesker

Denzel Wasington er fremragende som hovedpersonen Eli, Gary Oldman er os et stort plus til filmen, også de andre roller som Ray Stevenson, Milla Kunis og Michael Gambon og andre spiller rigtig godt, Action scenerne er ikke storslået men det også godt men de er voldige og fede især den første kampscene hvor Denzel giver noget af en badass kamp mod en gruppe hungrende kanibaler, Plotter har jeg hvertfald ikke set før altså undtagen at de er i dommedags generen som der er blevet lavet mange film med men det her har jeg ikke set før i film så det er et plus, dialogerne mellem personerne er godt og de virker intiligente og synes nu Oldman fik de bedste replikker og han virker mest troværdig hans rolle som den snue men rent faktisk en person man får ondt af i enden da han egentlig bare vil have en verden hvor vi er civiliserede

7-8/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11835 bhs 14 år siden

Batsy (11834) skrev:
The Book Of Eli

Rigtig god dommedags film, verden er meget i stil med The Road hvor alt er øde og folk er begyndt at gå amok og endda spise andre mennesker

Denzel Wasington er fremragende som hovedpersonen Eli, Gary Oldman er os et stort plus til filmen, også de andre roller som Ray Stevenson, Milla Kunis og Michael Gambon og andre spiller rigtig godt, Action scenerne er ikke storslået men det også godt men de er voldige og fede især den første kampscene hvor Denzel giver noget af en badass kamp mod en gruppe hungrende kanibaler, Plotter har jeg hvertfald ikke set før altså undtagen at de er i dommedags generen som der er blevet lavet mange film med men det her har jeg ikke set før i film så det er et plus, dialogerne mellem personerne er godt og de virker intiligente og synes nu Oldman fik de bedste replikker og han virker mest troværdig hans rolle som den snue men rent faktisk en person man får ondt af i enden da han egentlig bare vil have en verden hvor vi er civiliserede

7-8/10

Jeg er faktisk lidt imponeret, hvordan du har formået at skrive så meget og uden et eneste punktum ;)
Gravatar

#11836 Collateral 14 år siden

A Little Bit of Heaven:

Jeg har lige skrevet anmeldelse af denne film til bdlive, men jeg kan simpelthen ikke komme mig over hvor vred jeg er på den. Den bruger et hvert billigt trick til at skabe en følelsesmæssig reaktion hos seeren, og kæmper desperat for at få det publikum den retter sig mod til at tude. Det der gør mig vred er at den er så unuanceret i sin fortælling, og samtidig er så åbenlys i sine virkemidler.

2-3/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11837 Batsy 14 år siden

Sanjo (11835) skrev:
Batsy (11834) skrev:
The Book Of Eli

7-8/10

Jeg er faktisk lidt imponeret, hvordan du har formået at skrive så meget og uden et eneste punktum ;)

Haha, ja det så problemet med mit punktum er ødelagt på mit tastatur så kan ikke skrive, og gider ikke at copy paste hele tiden og det røv træls at finde et punktum, så skrive ctrl c og så ctrl v og så videre vis du forstår :D, skal også copy paste kolloner, Men håber da du fik vejret da du læste den og den gav bonus eller hvad man siger :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11838 Neranders 14 år siden

misuma (11822) skrev:
Genså animationsfilmen 9

Hvad synes du om denne? Selv var jeg meget slemt skuffet.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#11839 misuma 14 år siden

Neranders (11838) skrev:
Hvad synes du om denne? Selv var jeg meget slemt skuffet.

Jeg er desværre en sucker for dystopiske film og lader mig derfor nemt opsluge af genren hvilket også var tilfældet med 9. Ydermere ku' jeg lide det mørke tema sat ind i en animationsfilm som ellers typisk er rettet mod børn imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11840 Bony 14 år siden

misuma (11839) skrev:
Jeg er desværre en sucker for dystopiske film og lader mig derfor nemt opsluge af genren hvilket også var tilfældet med 9. Ydermere ku' jeg lide det mørke tema sat ind i en animationsfilm som ellers typisk er rettet mod børn imo.

Hvorfor desværre? Hvis du kunne lide den, så er det jo bare sådan det er. Det skal vel ikke undskyldes? :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: