Gravatar

#12181 Collateral 14 år siden

Lord Beef Jerky (12180) skrev:
Jeg har det fint med at kalde det dårlig smag. Jeg er næppe heller så politisk korrekt.

Det handler vel ikke om politisk korrekthed, men bare en evne til at kunne deale med at andre mennesker kan have en anderledes holdning end en selv. Med det sagt skal jeg da heller ikke sige mig helt fri for enkelte gange at vurdere folks smag som værende dårlig, men det er som oftest folk som ikke ser film i samme omfang, som størstedelen af dem der befinder sig her på siden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12182 Kiksmann 14 år siden

Stealth

Der kan kun siges følgende, undgå denne film. Det er en stinker!

0/10

Tintin

En positiv oplevelse syntes jeg, og ser da frem til den næste i serien.

7/10

Jeg er lidt imponeret over at folk kan tage det så nært at Babo84 kan komme med sådan en udtalese. Er der overhovedet noget nyt i det?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12183 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (12180) skrev:
Jeg har det fint med at kalde det dårlig smag. Jeg er næppe heller så politisk korrekt.

Men man kan ikke GENERELT sige, at en person har dårlig smag, hvis vedkommende ser mange af (eller måske alle) de samme kvaliteter i en lang række af de samme film som én selv.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12184 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12181 Jeg er om noget et menneske der kan rumme alle menneskers holdninger, men det afgrænser mig ikke for at sige, at en person har dårlig smag, hvis jeg inderligt mener det.

#12183 Jo, det har jeg intet problem med. Man definerer jo også dårlig smag meget subjektivt. F.eks. hvis en person er kæmpe fan af Britney Spears, Miley Cyrus og whatnot, men også lige finder et par Metallica sange gode (som jeg nu også gør), vil jeg stadig kalde det dårlig smag. Der skal dog naturligvis være plads til det. Gud ved at jeg også har min fair share af dårlig smag, men det er immervæk stadig det jeg vil kalde det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12185 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (12184) skrev:
#12183 Jo, det har jeg intet problem med. Man definerer jo også dårlig smag meget subjektivt. F.eks. hvis en person er kæmpe fan af Britney Spears, Miley Cyrus og whatnot, men også lige finder et par Metallica sange gode (som jeg nu også gør), vil jeg stadig kalde det dårlig smag. Der skal dog naturligvis være plads til det. Gud ved at jeg også har min fair share af dårlig smag, men det er immervæk stadig det jeg vil kalde det.

Nu gik mit eksempel også på en person, som man er enig med vedrørende MANGE film (og det kunne også være musiknumre) - og altså ikke kun forsvindende FÅ. Og det er i sådanne tilfælde, at jeg ikke mener, at man kan tale om en GENEREL dårlig smag og dermed affærdige vedkommendes dømmekraft og kritiske sans, som om denne var ikke-eksisterende.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12186 knipsknips 14 år siden

Skal vi ikke snart holde denne tråd til WHAT WE SAW og så holde interne diskussioner i diskussion tråden? :P
Gravatar

#12187 Muldgraver 14 år siden

Gud ved at jeg også har min fair share af dårlig smag, men det er immervæk stadig det jeg vil kalde det.

Pjat, gode gamle Jean Claude er da indbegrebet af finsmag :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#12188 Highland Park 14 år siden

... også lige finder et par Metallica sange gode (som jeg nu også gør)...
Har du lyttet til "Lulu"?

I am the table!

http://thequietus.com/articles/07219-lou-reed-metallica-lulu-review skrev:
Were it not for the ongoing po-faced nature of the protagonists, the logical conclusion to draw would be that this is some kind of comedy record but as this turgid collection continues to trawl its sorry ass with all the vigour of an elephant swimming in a tar pit, the realisation dawns that these idiots are pretty damn serious about this shit.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12189 Babo84 14 år siden

Lorentzen

Jeg kender den ikke, men det er et mesterværk ;)

Åkepool

tæsk preller af på mig. Sådan da. Jeg er kun batman ;) ellers synes jeg da om din smag. Men husk udviklingen. Lorentzen har en ledig plads inde i varmen ;) ;)
Gravatar

#12190 Batsy 14 år siden

Babo84 (12189) skrev:
Lorentzen

Jeg kender den ikke, men det er et mesterværk ;)

Åkepool

tæsk preller af på mig. Sådan da. Jeg er kun batman ;) ellers synes jeg da om din smag. Men husk udviklingen. Lorentzen har en ledig plads inde i varmen ;) ;)

ARG du kan være Wolverine ka du! jeg er batman!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: