Gravatar

#1241 lagoni 14 år siden

#1239 - jeg har absolut intet i mod kærlighed, det er kun når dte bliver leveret af tegneseriefyren Pattison :) Hvad synes du så om filmen som selvstændig film, dvs ikke i forhold til bogen? Det virkede som om en af grundene til min søster elsker den, er at hun ahr læst bogen og fået flere baggrundsting og detaljer med derigennem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1242 NightHawk 14 år siden

# 1232 -

Hvad syntes du så om Parkour scenen med de tre narkokurerer ? og selve finalen mod Jigsaw ? For mit vedkommende var det helt klart et par af filmens mest grotesk morsommeste scener. :)

# 1236 -

Jeg er fuldstændig enig i alt hvad du har skrevet. Jeg holder selv både af film sat i highschool/college miljøet, (dvs. ikke lokumskomedier a'la "Van Vilder"), og af vampyrfilm og så sku' man jo ellers tro, at Twilight var et oplagt hit. Men holda kæft hvor jeg kedede mig bravt i de to timer denne her meget overfladiske romance sku' strækkes ud over. Værst af alt er så at instruktøren går helt galt i byen til sidst, da hun forsøger at skabe lidt spænding ved at introducere vampyren James. Men han forblir totalt ufarlig og uvedkommende og deraf udeblir spændingen også, fordi han blot synes at vandre ind fra højre og agerer skurk ud af det blå. Her havde det nok været bare en lille smule smart, hvis man havde lavet en forbindelse/konflikt mellem James og Edward der havde foregået over flere årtier, så man ku' ha' fået en fornemmelse af, at der virkelig var noget på spil andet end at James blot sku' ha' stillet sin tørst.

"Twilight" er nok en af de mest ligegyldige film indenfor vampyrgenren, jeg nogensinde har set og jeg fatter intet af alt den hype den har fået.

2/6, herfra udelukkende pga. den flotte billedside og Kristen Stewart der momentvis udstråler lidt af det talent hun er i besidelse af.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1243 lagoni 14 år siden

#1242 - ja, det lyder jo ellers som en oplagt god film for dig, men ja, den skuffer.

Jeg fik set PotC3 i går. Jeg brød mig ikke om de første to, men tænkte jeg jo nok brude få set treeren. Stor fejl. En omgang rod krydret med utrolig dårligt skuespil. 2 timer og 41 minutter med råberi og forvirring og forsøg på at være sjov. Forfærdeligt. Det eneste gode var jeg havde en pose slik ved siden af.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1244 elwood 14 år siden

#1242

Jeg var færdig af grin da ham den ene Parkour gut lige lave et fancy move over taget,
og Så blir han bare blæst væk af en Raket! det er så langt ude grotesk


Doug Hutchison, var i øvrigt ufrivilligt morsom synes jeg, her var han klart bedre i The Green Mile.

Men meget munter scene hvor han smadrer spejlene, og Dominic West bare står og grinner overdrevet, det er som om han lige har fået og vide at The Bad guy altså skal grine.

men det jeg nok mest studsede over var der da alle de der håndlanger kom hen til døren, og bankede på, hej må vi ha lov til at komme ind?

Vagten Jaja klart kom i bare ind.

Najj i er ved og hive lidt riffler frem kan jeg se intressant intressant, vil i skyde os med dem... ja det ville i vidst
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1245 Kiksmann 14 år siden

Agaisnt the dark

I en nær fremtid hærger en virus som forvandler menneskeheden til blodtørstige væsner, som en vampyr.
De overlevende kæmper for at komme i sikkerhed. Nogen af dem har dannet grupper som og kalder sig for jægerne.

Fnis..... ja jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Jo jeg starter med at jeg så Elwood nævne denne film, og den fik nu en hård medfart. Nu er det jo heller ikke fordi jeg har været en positiv anmelder af de sidste Seagal film. Nå men jeg fandt den til billige penge og tænkte at den skulle da have chancen, og det fik den så.

Jo altså den minder mig om blanding af 28 uger og Blade, bort set fra at de to titler dog havde en handling og et plot, begge dele har man glemt i den her film.
Seagal vader rundt i en sort Trencecoat af læder med noget af en sabel og laver sishkebab af dem som står i vejen. Men det er sgu helt ærligt den mest mærkelige sammensatte film jeg længe har set, Seagal siger ikke meget i den her film, og når han endelige åbner munden virker det helt malplaceret det som siges.
Jeg er sgu overbevist om at han er sur over han ikke blev valgt til at spille Blade.
Men når det er sagt.........ja så er der faktisk ikke mere at sige om den film. Kun at jeg ærger mig over at jeg ikke holdt mig til min intuition og ikke købte filmen.

0/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#1246 elwood 14 år siden

Hehe, ja den er styg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1247 duuk74 14 år siden

#1245
Hvorfor piner du dig selv med at se alle de skodfilm? :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#1248 evermind 14 år siden

#1247
Jigsaw tester ham! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1249 elwood 14 år siden

Det ikke et spørgsmål om at pine sig, det er et spørgsmål om at se hele aspektet af filmbranchen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1250 NightHawk 14 år siden

# 1244 -

Men nu havde Jigsaw jo inviteret stort set hele New York og omegns bander til sidst, så ham vagten, (der jo blot var en fra en anden bande), troede russerne var på deres side og derfor reagerede de heller ikke til at starte med.

Hvad med måden Jigsaw blev nakket på, hehe, pænt klamt ik? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: