Gravatar

#13061 Skeloboy 14 år siden

#13060 - du mener vel Laughton?

Men er enig. Night of the Hunter er fantastisk. Klart en af de bedste fra 50'erne, selvom film som On The Waterfront, Det Syvende Segl, 12 Angry Men, Sansho og Ugetsu, Miraklet i Milano og High Noon er en tand(dog en meget lille) bedre.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13062 TheEnd 14 år siden

hov, jo mente Laughton self.

Jeg ved ikk, jeg har lidt svært med sort/hvid film, selvom langt de fleste oplevelser er positive, men af en eller anden grund er jeg altid tilbageholdende når det kommer til stykket.
12 angry men, er sgu fantastisk (aka 10/10), og jeg har faktisk on the waterfront liggende, måske skulle jeg tjekke det ud.
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#13063 Skeloboy 14 år siden

#13062 - hehe, men du kan jo godt lide filmene, lyder det til :)

On The Waterfront er helt fantastisk. Og det er godt skuespil fra Marlon Brando. Jeg kan også anbefale To Kill A Mocking Bird...(og 50 andre, men lad os bare starte med den...:)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13064 knipsknips 14 år siden

Ghost Protocol

Havde rimelig høje forventninger til denne film. Syntes, at traileren solgte den rimelig godt (ved godt, at det er dens formål :P )

Dog var jeg ikke 100 % solgt. Der er gode momenter af action, one liners og morsomme replikker.

Men ikke mere end 4/6.
Gravatar

#13065 Riqon 14 år siden

Unknown

Ligegyldig og triviel thriller om en mand med delvis hukommelsestab, der oplever sin identitet stjålet efter en grim ulykke, indtil han finder ud af, at det hele selvfølgelig stikker langt, langt dybere. Folk forsøger i mellemtiden at dræbe ham, og han opdager, det hele er en del af en større plan med terrorister og bomber og ting og sager... bla bla bla. Liam Neeson blev naturligvis castet, fordi han gjorde et godt job i Taken, men den b-film havde til gengæld langt mere sjæl end denne langsommelige, uoriginale, utroværdige. forudsigelige thriller. Meget af det den prøver på lykkes bare ikke. 2/6
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13066 BN 14 år siden

Riqon (13065) skrev:
Unknown

Ligegyldig og triviel thriller om en mand med delvis hukommelsestab, der oplever sin identitet stjålet efter en grim ulykke, indtil han finder ud af, at det hele selvfølgelig stikker langt, langt dybere. Folk forsøger i mellemtiden at dræbe ham, og han opdager, det hele er en del af en større plan med terrorister og bomber og ting og sager... bla bla bla. Liam Neeson blev naturligvis castet, fordi han gjorde et godt job i Taken, men den b-film havde til gengæld langt mere sjæl end denne langsommelige, uoriginale, utroværdige. forudsigelige thriller. Meget af det den prøver på lykkes bare ikke. 2/6

Jeg er med vilje gået udenom denne film, fordi jeg ikke gider at se flere film om hukommelsestab-ramte eller identitetssøgende agenter. Efter 'Bourne'-trilogien har vi fået både 'Salt', 'Hanna' og 'Unknown' (og sikkert flere endnu), og det er kun 'Hanna' jeg har lyst til at give en chance.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13067 misuma 14 år siden

Jeg har været stor fan af Jon Favreau lige siden han leverede Elf og endnu større da han gav min søn en af sine yndlingsfilm Zathura.

Jeg synes Cowboy & Aliens holder langt hen af vejen. Det er den type film som gerne vil underholde og ikke så forfærdeligt mere, og jeg var underholdt og ikke så forfærdeligt mere end det ; )

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13068 Åkepool 14 år siden

BN (13066) skrev:
og det er kun 'Hanna' jeg har lyst til at give en chance.

Det er også klart den bedste af de tre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13069 Riqon 14 år siden

#13066 -

Jeg kunne ikke friste med lidt anorektisk Colombiana? ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13070 TheEnd 14 år siden

Adaptation

Sådan! fucking fed film! sygt manuskript. Nicolas Cage i sit es. En ny film på min all time top 10. Det er sgu tragisk at den ikk vandt oscar for sit manus. Top 5 over det bedste manus.
Sådan skal en film laves. udråbstegn.
10/10
A bottle! Don't bother.

Skriv ny kommentar: