Gravatar

#13071 Batsy 14 år siden

Synes nu Unknown var bedre end Salt, er nu også en sucker for Liam Nesson :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13072 Riqon 14 år siden

#13071 -

Jeg var mere underholdt af Salt, som efter min mening var væsentligt mere innovativ end Unknown, både når det kom til actionsekvenserne og historien.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13073 Batsy 14 år siden

Riqon (13072) skrev:
#13071 -

Jeg var mere underholdt af Salt, som efter min mening var væsentligt mere innovativ end Unknown, både når det kom til actionsekvenserne og historien.

Liam Nesson dammit! :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13074 Sweetiebellefan 14 år siden

Twilight Breaking Dawn Part 1:

Bella er gravid efter et idyllisk bryllup og imens raser krigen mod ulvene.

Hele ventetiden værd mens jeg er utålmodig på den næste del af serien.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#13075 Riqon 14 år siden

Batsy (13073) skrev:
Liam Nesson dammit! :P

... var grunden til at filmen fik en chance. Den fejl laver jeg ikke igen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13076 Babo84 14 år siden

Jeg er også med på at SALT er en udmærket actionfilm. Fin historie, go' action.
Gravatar

#13077 Nicki52 14 år siden

Fredag 13. 3

I kan vel godt regne ud handlingsforløbet, så behøver ikke skrive det. Men den her film er en af de få, hvor vi får lov til at se hans ansigt. Filmen er faktisk svær at tage seriøs, og forudsigelig. I de fleste film er hovedpersonen heldig at overleve. Der overlever altid mindst en person. Man skal se den med nogle venner og et par øller. Den er rigtig ufrivilig morsom. I '82 var den nok uhyggelig.

2/6
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13078 Hr. Nielsen 14 år siden

Nicki52 (13077) skrev:
I '82 var den nok uhyggelig.
Nope! Jeg fandt alle disse Friday film ringe, allerede dengang:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13079 jessup 14 år siden

TheEnd (13060) skrev:
Læste at grunden til at Laughton ikke vendte tilbage til instruktørstolen var at han fik meget kritik for filmen i sin tid...

Ingen tvivl om det er en fantastisk film men den var allerede på den tid lidt altmodish med dens klare visuelle referencer til tysk ekspressionisme - sjovt nok er det disse træk der er med til at gøre den langtidsholdbar.

Et par citater fra Eberts hjemmeside:

"The week this picture opened in 1955, I saw it in a theater with about two thousand seats, of which perhaps a dozen were occupied. It was not only a financial disaster, it was a critical failure as well; yet this Protestant fable is, despite its peculiar overtones of humor, one of the most frightening movies ever made (and truly frightening movies become classics of a kind). The sex-obsessed, hymn-singing madman (Robert Mitchum) has hypnotic powers not unlike Caligari's..."
-- Pauline Kael, Kiss Kiss Bang Bang (1968)

"Charles Laughton's The Night of the Hunter (1955) is one of the greatest of all American films, but has never received the attention it deserves... Yet what a compelling, frightening and beautiful film it is! And how well it has survived its period. Many films from the mid-1950s, even the good ones, seem somewhat dated now, but by setting his story in an invented movie world outside conventional realism, Laughton gave it a timelessness.... It is risky to combine horror and humor, and foolhardy to approach them through expressionism. For his first film, Laughton made a film like no other before or since, and with such confidence it seemed to draw on a lifetime of work."
-- Roger Ebert, The Chicago Sun-Times
This is just until June
Gravatar

#13080 misuma 14 år siden

Genså Rise Of The Planet Of The Apes for fjerde gang tror jeg, og den holder stadig. Man er kommet langt når man kan fatte sympati for en CGI-figur.

Jeg genså ligeledes Cowboys & Aliens, som dog allerede begynder at kede mig en del til trods for de fire stjerner jeg har smidt efter den.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: