Jeg er ikke sikker på hvad instruktøren ville med filmen. Thriller? Horror? Artsy fartsy ved at være minimalistisk i sit udtryk/seende? Intet af det virkede for mig.
Genså lige Phonebooth på Tv2 eller well det meste af den, damm Joel Schumacher kunne jo godt en gang, men okay at ha Kiefer Sutherland som en kold og kalkulerede sniper, man stortset kun høre stemmen fra hjælper også en del.
Men ja den er sku stadigvæk efektiv, og Colin Farrel klare også rollen ganske godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Genså lige Phonebooth på Tv2 eller well det meste af den, damm Joel Schumacher kunne jo godt en gang, men okay at ha Kiefer Sutherland som en kold og kalkulerede sniper, man stortset kun høre stemmen fra hjælper også en del.
Men ja den er sku stadigvæk efektiv, og Colin Farrel klare også rollen ganske godt.
Helt enig! Den er ganske fin.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Så de sidste 30 min af den, den virkede ret spændende, men havde svært ved at genkende stemmen, jeg havde hørt den før gættede ellers på William Dafoe, men at det var Kiefer Sutherland skuffede jeg mig selv, ved ikke at kunne gætte det, jeg mangler ellers 2 afsnit af første sæson på 24 :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ja, Phone Booth er ret fantastisk imo. Drøneffektiv film, der med få (for at sige ingen) midler får dig op af stolen. Kiefer er helt fantastisk selvom man næsten ikke ser ham.
Det sjovt så meget forskel der kan være, forfatteren bag Phonebooth Larry Cohen, gik jo så hen og skrev Cellular senere, og jeg ved ikke om instruktøren ku ha reddet den film, eller den var dødsdømt fra start af.
Men ja tal om kvalitetsspring i historien 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det pudsige er, at PhoneBooth synes at være venstrehåndsarbejde for Joel Schumacker. En lille film, han lige lavede ved siden af. Og så blev den så meget bedre end alt andet, han producerer!
The only way to beat a troll is to not play their game.
#13481 misuma 14 år siden
Jeg er ikke sikker på hvad instruktøren ville med filmen. Thriller? Horror? Artsy fartsy ved at være minimalistisk i sit udtryk/seende? Intet af det virkede for mig.
2/6
#13482 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13483 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13484 Collateral 14 år siden
Helt enig! Den er ganske fin.
#13485 MOVIE1000 14 år siden
#13486 Babo84 14 år siden
#13487 elwood 14 år siden
Men ja tal om kvalitetsspring i historien 8-)
#13488 Babo84 14 år siden
Jeg fandt Cellular ganske underholdende i sin tid, men den er slet ikke så skarpt skrevet som PB.
#13489 Riqon 14 år siden
#13490 elwood 14 år siden
Jeg kan ikke huske ham fra andet mindeværdigt, jo Batman og Robin, men det er mindeværdigt, på den forkerte måde.