Gravatar

#2691 McPeter 14 år siden

#2690 - tror ikke A Serious Man er kommet på DVD endnu - jeg så den i biffen for et par måneder siden.

Edit: Den udkommer til marts på bluray i hvert fald:

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/11755169/-/Prod...

Og jeg skal til forpremiere på Up in the Air d.25.januar, så den burde komme deromkring.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2692 dyg 14 år siden

#2690 - A Serious Man ifølge Play: Due for release on 15/03/2010

Og der skrev McPeter det også :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2693 Antlion 14 år siden

#2690-2692:

Region 1 udgivelsen udkommer allerede i februar, hvis man er utålmodig. :)
Gravatar

#2694 BN 14 år siden

Antlion (2693) skrev:
#2690-2692:

Region 1 udgivelsen udkommer allerede i februar, hvis man er utålmodig. :)

Hvad så hvis man IKKE er utålmodig, udkommer den så ikke i februar?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2695 MouseMickey 14 år siden

Ken Burns - The War

The War er en dokumentar som beskriver anden verdenskrig set fra amerikanernes synspunkt. Den tager udgangspunkt i 4 amerikanske byer som vi følger, ved hjælp af interviews, dagbøger og breve får man et indblik i forskellige personers liv under krigen.

Der bliver ikke lagt fingre imellem når krigens grusomhed skal udstilles, og selvom man aldrig vil kunne komme til at forstå hvordan det må have været at være en del af krigen, må The War nu siges at være tættere på end andre dokumentarer jeg har oplevet.
Det er ganske enkelt det bedste indenfor genren jeg nogensinde har set, alt fra musikken til fortællerstemmerne er i mine øjne perfekt, de gamle optagelser fra krigen bliver brugt på en måde så de bliver en del af handlingen og styrker personernes beretninger. Jeg blev draget og rørt af handlingen og de skæbner man følger, på en måde som kun få film har formået.

10/10

Amazon.co.uk

[url=
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#2696 wimmie 14 år siden

Inglorious Basterds

Så fik jeg endelig set "giraffen" og uden at kaste mig ind i en længere anmeldelse (er for træt), så jeg vil jeg lige tilslutte mig Filmz' rosende anmeldelse af den. Den er fed, underholdende, barsk, grov, sjov, fjollet, ond og helt igennem medrivende uden at være ét minut for langtrukken :)

Jojo, den er skam helt "over the top" - især i sin fremstillelse af Hitler og Goebbels som lallende idioter, men der er noget enormt tilfredsstillende ved netop dette ;)

5½/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2697 MMB 14 år siden

Jeg fatter ikke, hvorfor folk synes, at den er så fantastisk.
3/6 herfra...
Gravatar

#2698 dyg 14 år siden

Jeg var nu også ganske godt underholdt af Inglourious Basterds, men sammenlignet med de andre film i QT-kataloget, så er den efter min mening en af de svageste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2699 wimmie 14 år siden

Du forstår vel smag og behag? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2700 MMB 14 år siden

Nej... Det lyder ret fjernt for mig. ;P

Skriv ny kommentar: