Gravatar

#13491 Riqon 14 år siden

#13490 -

Og Phantom of the Opera er selvfølgelig svær at fucke up, når man holder sig så tæt til musicalen, som han gjorde. Jeg kunne godt lide The Client, da jeg var yngre, men ved gensyn måtte jeg erkende, at den er... meh.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13492 Lord Beef Jerky 14 år siden

Schumacher har lavet masser af fine film (Lost Boys, Falling Down, St. Elmo's Fire og Tigerland udover de nævnte), han har bare lavet mindst ligeså meget lort. I mine øjne en meget hit-or-miss instruktør.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13493 Collateral 14 år siden

elwood (13490) skrev:
Har han ikke reel kun lavet Phonebooth og så Phantom of the opera, som rent faktisk er seværdig eller.

Jeg kan ikke huske ham fra andet mindeværdigt, jo Batman og Robin, men det er mindeværdigt, på den forkerte måde.

Trespass er heller ikke forfærdelig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13494 elwood 14 år siden

Ahh ja Falling down den havde jeg lige glemt, fed film med en veloplagt Michael Doughlas 8-)

Elsker fastfood scenen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13495 Babo84 14 år siden

Ja, og han har også lavet 8mm, som er ret ondsindet thriller. Veronica Guerin var da også vellykket. Han har bestemt lavet nogle ret gode film, men også nogle ret slemme må man sige. Men helt håbløs var han altså ikke. Batman filmene har godt nok ødelagt meget af hans ry.
Gravatar

#13496 Zombi 14 år siden

Lost Boys er sgu en af mine guilty pleasures. Falling Down er også ganske "fin".
Gravatar

#13497 Richard Burton 14 år siden

Singin' in the Rain i Det Ny Teater. Meget vellykket teater opsætning. Det er helt klart umuligt at føre den 100% med succes fra lærredet til teater, da den tids musical energi og danseevner indenfor bl.a. step ikke kan genskabes. Camille-Cathrine Rommedahl var virkelig sjov som Lina Lamont og Det Ny Teaters scenografi er second to none det bedste der kan præsteres i Danmark. To regnvejrssekvenser i topklasse og en flot rekonstruering af Make 'em Laugh.

5/6
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13498 elwood 14 år siden

Nice lyder godt, glæder mig også.

Godt og høre med Lina, men jeg er nu mere spændt på hvordan Cosmo er i deres udgave, da det nok er den størreste udfordring set ud fra komikken.
Gravatar

#13499 Richard Burton 14 år siden

#13498 Der er to, som skiftes til at spille Cosmo. Vi så forestillingen med Henrik Lund og han var rigtig god!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13500 elwood 14 år siden

Ahh ok, men det er vel ikke hele hoved castet de skifte ud mellem forstilingerne er det, synes hvertfald ikke jeg har hørt om andre end Johannes Nymark som Don Lockwood.

I grunden lidt underligt med en udskiftning mellem forstillingerne, må satme kræver noget arbejde når en skuespiller skal lære sin rolle med skiftevis to personer.

Skriv ny kommentar: