#13522 - Jeg synes det er ret godt klaret at du kan huske at jeg (ja jeg har i mellemtiden skiftet brugernavn) engang har anbefalet den.
Nah, det var nemt at huske, for jeg noterede tippet - så jeg havde en "huskeseddel" vedrørende både tippet og tipperen.
;-)
Whispering Horse (13526) skrev:
Jeg skal blankt indrømme at jeg nu - her 4 år efter - ikke har den i frisk erindring. Det jeg kan huske er at Vince Vaughn overraskede mig i den og så det interessante tema.
Det er også de ting, jeg selv vil huske den for (foruden Anne Heches præstation). Jeg tror faktisk, jeg vil købe filmen ved lejlighed. Den tåler bestemt et gensyn engang ude i fremtiden.
At man måske finde ham bedre/værre i andre roller, er en vurderingssag.
Som det jo altid vil være. Og jeg lagde også ud med at skrive, at heldigvis er vi forskellige og vi kan højst komme med vores egen mening, for der er ikke de store chancer for at vi ændrer hinandens ;)
Men jeg er da villig til, en eller anden dag, at give filmen en chance til og så se om jeg bliver mere imponeret af hans præstation (og filmen) der.
So, at last we meet for the first time for the last time.
En rigtig god og rørende film, med fantastisk skuespil især fra Sean penn, damn han har talent. Filmen køre langsomt frem, men man er stadig suget ind af filmen, netop på grund af de skuespiller i filmen er simpelthen fantastiske. Det nu egentlig os sjovt at se en film hvor Jack Black, ikke har en klichet replik i en film! Soundtracket var også helt superb, rigtig god film om Death Penalthy.
Scenen hvor Matthew siger farvel til sin familie, var virkelig rørende og sad lige i skabet. Nej hvor jeg følte for Matt, at han ikke måtte give et kram til sin skrøbelige mor. Var ærlig talt tæt på at knibe en tåre, men måtte holde det inde fordi vi så den i vores Engelsk time.
8/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Så fik jeg endelig set Spielbergs War Horse... er lettere skuffet desværre. Langt de fleste skuespillere leverede en dårlig præstation og filmen kunne godt have brugt lidt mere tid i klipningen. Der var store dele der virkede unødvendige.
En stilistisk udgave af Outbreak, og med flere lag. Den første time lovede godt, derefter må jeg tilstå, at filmen langsomt begyndte at føltes lang for at sige det mildt.
#13531 Kruse 14 år siden
#13532 BN 14 år siden
Nah, det var nemt at huske, for jeg noterede tippet - så jeg havde en "huskeseddel" vedrørende både tippet og tipperen.
;-)
Det er også de ting, jeg selv vil huske den for (foruden Anne Heches præstation). Jeg tror faktisk, jeg vil købe filmen ved lejlighed. Den tåler bestemt et gensyn engang ude i fremtiden.
#13533 Åkepool 14 år siden
Som det jo altid vil være. Og jeg lagde også ud med at skrive, at heldigvis er vi forskellige og vi kan højst komme med vores egen mening, for der er ikke de store chancer for at vi ændrer hinandens ;)
Men jeg er da villig til, en eller anden dag, at give filmen en chance til og så se om jeg bliver mere imponeret af hans præstation (og filmen) der.
#13534 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13535 Babo84 14 år siden
Do that. Den kører ret ofte på tv2 film hvis du har den :)
Det er altså ved at være for meget med dig :)
#13536 Batsy 14 år siden
En rigtig god og rørende film, med fantastisk skuespil især fra Sean penn, damn han har talent. Filmen køre langsomt frem, men man er stadig suget ind af filmen, netop på grund af de skuespiller i filmen er simpelthen fantastiske. Det nu egentlig os sjovt at se en film hvor Jack Black, ikke har en klichet replik i en film! Soundtracket var også helt superb, rigtig god film om Death Penalthy.
8/10
#13537 Corgan 14 år siden
Langt de fleste skuespillere leverede en dårlig præstation og filmen kunne godt have brugt lidt mere tid i klipningen. Der var store dele der virkede unødvendige.
#13538 Åkepool 14 år siden
Den kanal er desværre blevet hårdt og brutalt revet fra mig :(
#13539 misuma 14 år siden
En stilistisk udgave af Outbreak, og med flere lag. Den første time lovede godt, derefter må jeg tilstå, at filmen langsomt begyndte at føltes lang for at sige det mildt.
3/6
#13540 misuma 14 år siden
Jeg vil gerne tilstå, at jeg længe har rynket på næsen af remakes. Efterhånden synes jeg dog flere og flere af slagsen har vist sin berettigelse.
Straw Dogs er en af disse hvis det skal vurderes ud fra følelsen jeg sad med da rulleteksten kom snigende.
Filmen bæres langt hen af vejen af den trykkede atmosfære indtil vi når det tilfredstillende klimaks.
5/6