Gravatar

#13671 Richard Burton 14 år siden

Master & Commander - BD

Hvor har Weir dog fået skruet denne naval film godt sammen. Ungerne var totalt naglet fast i spænding og jeg fik et fedt gensyn. Hvor gad jeg dog godt 2½ times film mere i selskab med HMS Surprise, flere fantastiske optagelser og endnu en auditiv totaloplevelse.

Bortset fra enkelte flade sekvenser billedkvalitetsmæssigt, så er det en ganske habil HD udgivelse og især farvepalette og sortniveau er meget tilfredsstillende.

9/10
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#13672 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

SIR Ridley Scott (13671) skrev:
Hvor gad jeg dog godt 2½ times film mere i selskab med HMS Surprise, flere fantastiske optagelser og endnu en auditiv totaloplevelse.9/10

Ganske enig. :)
Gravatar

#13673 elwood 14 år siden

Kender ikke så meget til ham, så det kan være jeg skal se dem også, jeg har ikke hel kategoriseret ham endnu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13674 Nicki52 14 år siden

Den så jeg for nylig på BD. Den er rigtig god og underholt på stærkt og holdte mig op på tæerne.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13675 Richard Burton 14 år siden

De små havde lyst til at blive i genren, så det blev til

The Patriot - BD

Som jeg stadig, trods de momentant oversvulstige iscenesættelser af patriotisme i slowmotion, synes er Emmerichs mest underholdende film. Han laver faktisk de bedste artilleriskud indtil dato for genren, hvor man ved artillerinedslagene når at se kanonkuglerne og retning. Ganske effektivt.

6-7/10
Gravatar

#13676 Batsy 14 år siden

SIR Ridley Scott (13675) skrev:
De små havde lyst til at blive i genren, så det blev til

The Patriot - BD

Som jeg stadig, trods de momentant oversvulstige iscenesættelser af patriotisme i slowmotion, synes er Emmerichs mest underholdende film. Han laver faktisk de bedste artilleriskud indtil dato for genren, hvor man ved artillerinedslagene når at se kanonkuglerne og retning. Ganske effektivt.

6-7/10

Var det directors cut?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13677 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Director's Cut er vist den eneste version, der er kommet på BD. :)
Gravatar

#13678 Richard Burton 14 år siden

Extended Cut
Gravatar

#13679 Richard Burton 14 år siden

Eller directors ... ihvertfald den lange :)
Gravatar

#13680 Batsy 14 år siden

Ahh okay, tak for det. Synes det en fremragende film, og Emmerich må meget gerne komme med mere fra den tid af. The Civil War, Andens Verdenskrig, Første verdens krig man kan ikke få nok af derfra, ikke at jeg kan lide krig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: