Gravatar

#1381 elwood 15 år siden

Synes mere det lyder som et lystspil med Dirch Passer, og Susanne Bjerrehus.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1382 Takfornu 15 år siden

# 1381 Hmmm så skal du kigge i køledisken under Smør 40 ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1383 evermind 15 år siden

Den går under titlen "Kannibalerne" på dansk, så Michael var ikke helt ved siden af. :)

Den koster en 50'er i Fona på Strøget.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1384 MOVIE1000 15 år siden

#1383 er det ikke ved at være et stykke tid siden den person har skrevet indlægget.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1385 evermind 15 år siden

#1384 Jo, men det er jo ikke sikkert, hun har købt den inden for de sidste 12 timer. Udtrykket "næste bestilling" er jo et vidt begreb. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1386 evermind 15 år siden

Hov, NU forstår jeg, det er fordi, jeg adresserede det til #1178, ikke #1378, som det var meningen. Tak, MOVIE1000!! :)

Prøver igen:

#1378 (wimmie!) Den går under titlen "Kannibalerne" på dansk, så Michael var ikke helt ved siden af. :)

Den koster en 50'er i Fona på Strøget.
Gravatar

#1387 MOVIE1000 15 år siden

#1386 haha:)
Gravatar

#1388 Kruse 15 år siden

Stardust

Jeg har lige fået set "Stardust", og jeg må sige at det er en fortryllende film med et univers, som man fra start til slut føler sig godt tilpas i. Det skyldes blandt andet instruktøren Matthew Vaughn, og et glimrende cast der leverer gode præstationer. Det er ærgeligt at filmen led under dårlig marketing, hvor blandt andet en langt svagere film som "The Golden Compass" fik meget mere opmærksomhed. "Stardust" fortjente langt mere opmærksomhed, da det er en glimrende fantasy-film som folk ikke bør snyde sig for.

5/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1389 Skeloboy 15 år siden

#1388 - ja, den er rigtig, rigtig herlig.

I TV i går:

Accepted, 2006
Ok, jeg havde ikke forventet noget af den her...men den skal da have 1½/6, fordi jeg trak da på smilebåndet 1 eller 2 gange...rigtig dårlig samlebånds, latterlig high-school-vi-følger-samme-opskrift-som-altid-lækker-pige-får-fyr-utopisk-drøm-forudsigelig film...

Glen, en af hovedpersonens venner, er dog lettere fornøjelig, men det kan ikke redde noget som helst.

For at spare jer for filmen, er her det eneste rigtig sjove øjeblik:
Gå hen til 2.53

1½/6
Gravatar

#1390 MOVIE1000 15 år siden

#1388 enig elsker humoren i den (især prinsernes kamp med at blive landets nye konge og var færdig af grin da jeg så det her og selvfølgelig også magien ville gerne se en 2er men kunne ikke forestille mig et plot der ville fungere.

Skriv ny kommentar: