Gravatar

#14341 misuma 13 år siden

Genså Prometheus i 3D.

Måske lykkedes det mig at værdsætte 3D'en alligevel. For mig virker det som om, at 3D'en kontra Avatar, er mere diskret implementeret gennem hele filmen...uden at det gør oplevelsen mindre effektivt.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14342 Richard Burton 13 år siden

#14341 Kan du huske 3D formatet?
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14343 misuma 13 år siden

Desværre ikke, jeg så filmen i Panorama, Fredericia. Jeg ved ikke om svaret kan googles frem.
Gravatar

#14344 Richard Burton 13 år siden

Det er Real D. Jeg skal ikke spå om det generelle niveau af formatet, men min oplevelse har ikke just været prangende her i København ifht. Dolby 3D og XPand. Hvor meget der er formatets egne begrænsninger og kalibreringen af projektor og pærens niveau, kan man kun spekulere om. Der ligger en Nicolai i Kolding som er Dolby 3D, men ellers er der ikke nogle andre alternativer i Fredericia ser det ud til. Men ser du nogensinde en film i Dolby 3D, så giv lige et pip. Vil gerne høre sammenligninger.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14345 Riqon 13 år siden

En familie

Skriver lige nu mens rulleteksterne kører. Det er egentlig ikke fordi jeg har så meget at udsætte på filmen, som havde fint skuespil, velfungerende drama og en pragtpræstation af Jesper Christensen - og alligevel sad jeg bare og ventede på, den skulle slutte (og kunne vel næsten lige så godt have spolet). Nogle gange er man nok bare ikke i humøret, I guess. Det virker næsten unfair at give den karakter i den sammenhæng..
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14346 Hr. Nielsen 13 år siden

Babo84 (14339) skrev:
Godt at du også synes blu ray'en yder den retfærdighed
Åh ja, det må være dig herligt efter du have rost den til skyerne for dens transfer og jeg så sagde, at jeg havde HØRT (ikke set!) at den ellers ikke blev regnet i toppen af poppen på det punkt (men heller ikke dårlig, absolut ikke:) Ville jo ikke være så godt, hvis dine antagelser ramte så skævt, hehe;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14347 loki 13 år siden

Magnolia

Første gang jeg ser den, og sikker da en sjov, pudsigt og intens størrelse. Virkelig imponerende præstationer fra stort set alle.

8-9/10
www.peakoil.dk
Gravatar

#14348 Babo84 13 år siden

Benway (14340) skrev:
Det ville for øvrigt også være næsten utænkeligt i dag at få lov til at lave en dyr Hollywood-film, hvor hovedpersonen er iført en så uklædelig bandage gennem så stor en del af spilletiden.

hehe nej, og netop den detalje er egentlig så mindeværdig og logisk, at man blot føler sig "i gode hænder" hos en instruktør der har gidet at tænke over sådanne ting. Her er et sjovt interview med Roman:

Thomas E. Nielsen (14346) skrev:
hvis dine antagelser ramte så skævt, hehe;)

Ja, det kan jeg selvfølgelig ikke have :)
Gravatar

#14349 Batsy 13 år siden

Taxi Driver

En fremragende film, med en solid Di Niro, og damn det er sjovt at se Jodi Foster så ung, og så at hun stadig fremstår rigtig solid i sin rolle. Jeg var godt tilfreds med den, og skal bestemt lede efter flere af Martins film, da jeg kan tydeligt se at den mand har fanme et godt film talent inde for instruktion, har ikke i nu set en dårlig film fra hans side.

8-9/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14350 misuma 13 år siden

Genså Chronicle, extended cut.

Denne udgave bidrog hverken fra eller til.

Jeg er personligt ret glad for filmen og jeg synes det er et interessant og vellykkede portræt af en ødelagt drengs potentielle vej mod superskurke-status.

Skriv ny kommentar: