Gravatar

#14351 loki 13 år siden

Har også genset den i DC/EC, og nej der er ikke voldsomt meget mere at komme efter. Dog er det en overraskende vellykket film - især de første 80-90%.
www.peakoil.dk
Gravatar

#14352 Skeloboy 13 år siden

Napoleon Dynamite
Endnu en gang et gensyn med denne absolut fantastiske film. Kæresten skulle lige se den...og hun kunne ikke lide den!

Det kan jeg tilgengæld godt. Fra start til slut er man fascineret af det skæve persongalleri, og det er ganske enekelt en af de bedste komedier nogensinde!

9/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14353 Kruse 13 år siden

Skeloboy (14352) skrev:
...og hun kunne ikke lide den!

Hun lyder jo ganske fornuftig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14354 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg har set/genset lidt film de sidste to dage, da jeg ikke har fået set noget ugen før det:

Mission Impossible 4 (8/10) - Konstant eskalerende spændingsopbyggelse der ender ud i franchisens bedste film!

Project X (7/10) - På trods af forcerede og utroværdige øjeblikke, er der alligevel noget fascinerende ved persongalleriet samt temaet om den største fest nogensinde.

The Innkeepers (7/10) - Quirky one-location gyserfilm med troværdige karakterer man hurtigt kommer til at holde af.

Unknown (5/10) - Interessant præmis der desværre ender ud som en omgang nonsens.

Collateral Damage (6/10) - Mærkelig afbalanceret film der alligevel formår at underholde.

Replicant (7/10) - De ufrivilligt komiske øjeblikke hæver faktisk kun underholdningsværdien på en film, der flere steder vil provokere dit etiske regelsæt. Nåh ja, og Van Damme! Need I say more?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14355 Batsy 13 år siden

Game of Thrones

Hvad kan jeg sige, jeg elskede vært et eneste afsnit af sæson 1, og karekterne var nogen man elskede og her snakker jeg om Eddard Stark spillet af en fremragende Sean Bean, og mon ikke jeg begyndte et had for jeres danske Nikolaj Coster Waldu. Dog håber jeg Joffrey for en omgang klø i anden sæson, just give me anything!

Oh well fremragende serie, brilliant tak alle jer der gav anbefalingen især til the Insider!

Så alle episoderne i træk 10 timer, det meget men det føles som minutter.

10/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14356 Hr. Nielsen 13 år siden

#14355 Ja det er en helt fantastisk serie. Jeg så den også næsten ud i et. Kun afbrudt af en kæreste der havde et par sære forestillinger om at der skulle handles ind, laves mad og noget så pjattet som kærestetid:) Jeg kunne dog mærke på hende, da hun stak hovedet ind og tjekkede til mig, at serien fængede hende, så nu vil hun også se den. Så må jeg vel bide det i mig og se næste sæson sammen med hende;-P
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#14357 misuma 13 år siden

Hmm, jeg falder snart i og køber Games Of Thrones.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14358 Batsy 13 år siden

misuma (14357) skrev:
Hmm, jeg falder snart i og køber Games Of Thrones.

Do it!

Thomas E. Nielsen (14356) skrev:
#14355 Ja det er en helt fantastisk serie. Jeg så den også næsten ud i et. Kun afbrudt af en kæreste der havde et par sære forestillinger om at der skulle handles ind, laves mad og noget så pjattet som kærestetid:) Jeg kunne dog mærke på hende, da hun stak hovedet ind og tjekkede til mig, at serien fængede hende, så nu vil hun også se den. Så må jeg vel bide det i mig og se næste sæson sammen med hende;-P

Hehe jeg havde lige fået den modtaget i går, og havde fået 10 i engelsk mundtlig, så jeg fejrede lige min sejr at se hele sæsonen, skulle dog self spise aftnensmad og sådan. Men ellers startede jeg klokken 14:45 og var færdig 00:45 :P

Og må sige Eddard Starks død, giver mig meget blod på tanden og håber inderligt at Joffrey for en skæbne som ham, begynder allerede hade det at Sean Bean ikke er med i sæson 2. Han har det med at vælge rigtige gode roller, men altid ender med at dø :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14359 Richard Burton 13 år siden

En ven og jeg fik set de sidste to afsnit i søndags af GoT og jeg er tvetydig. Jeg har ikke læst bøgerne, men modsat sæson 1, så føles en masse afsnit umådeligt komprimerede. Der er efterhånden 6-7 store sideplots og man har 10 afsnit i denne sæson, inklusive ret meget action, for at nå det hele. Der var to rigtig gode afsnit i 7 og 8, som nåede niveauet fra sidste år.

De mange fede dialogsekvenser og politiske kandestøberier, har været meget fraværende i år og jeg ærgrer mig over udviklingen. Det er ikke en sæson, som jeg føler trang til at gense, hvorimod jeg sagtens kan tage en tørn mere med sæson 1.

Jeg håber udviklingen vender og der bliver mere tid til karakterudvikling og plot, fremfor en kamp mod uret for at få proppet så meget man kan ned i 10 afsnit og man derefter klipper en hæl og hugger en tå. Sæson 2 kunne sagtens have tålt 4-6 afsnit mere.

7-7.5/10
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14360 Hr. Nielsen 13 år siden

Batsy:)
Batsy (14358) skrev:
må sige Eddard Starks død, giver mig meget blod på tanden
Og jeg var personligt overrasket, at man så hu´rtigt tog livet af en af seriens mest fremtrædende personer. Modigt og spændénde, så absolut!
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: