En serie som primært drives af karaktererne, skarpt efterfulgt af selve historien, imo.
Jeg er ikke god til at følge serier via udsendelser, disse skal helst ejes før jeg går i gang. Overvejer at købe sæson 2 fra USA når den lander. Kan skisme ikke vente.
Nøj den er er lang i det, men stadig væk fremragende, fremragende fortalt og fremragende skuespil, Oldman skal snart have fået en oscar, for satan han har talent.
8/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg forventede ikke chok efter chok, langt fra faktisk og alligevel sad jeg med en snert af skuffelse. Jeg må tilstå, at jeg blundede mere end én gang og jeg missede måske lidt på den konto, hehe.
Er det bare mig som fatter hat eller var slutningen lidt åben for fortolkning? Døde hun af giften eller ikke?
Jeg forventede ikke chok efter chok, langt fra faktisk og alligevel sad jeg med en snert af skuffelse. Jeg må tilstå, at jeg blundede mere end én gang og jeg missede måske lidt på den konto, hehe.
Er det bare mig som fatter hat eller var slutningen lidt åben for fortolkning? Døde hun af giften eller ikke?
Hm. Tænkte ikke over det da jeg så den, men måske? Skal nok lige have det i tankerne når jeg genser den. Kunne ret godt lide den, særligt efter midtvejspunktet hvor tingene begynder at give lidt mening og bevæge sig væk fra hvad der indledningsvist kan virke lidt klichépræget.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Er ret sikker på at hun overlevede. Kan huske, at filmen lige kort forsøgte at så tvivl om hvorvidt hun stadig var i live (altså om folk kunne se hende eller ej), men da man så at den mandlige hovedrolle talte til hende, så viste det at hun havde overlevet. Det er i hvert fald sådan jeg husker det, men det er også noget tid siden jeg så den :-)
#14501 Åkepool 13 år siden
Ikke helt.
#14502 misuma 13 år siden
En serie som primært drives af karaktererne, skarpt efterfulgt af selve historien, imo.
Jeg er ikke god til at følge serier via udsendelser, disse skal helst ejes før jeg går i gang. Overvejer at købe sæson 2 fra USA når den lander. Kan skisme ikke vente.
4,5/6
#14503 Zombi 13 år siden
Any Given Sunday - 8/10
Kalifornia - 6/10
Collateral - 8/10
#14504 Sweetiebellefan 13 år siden
Folk fanges i en lufthanvsbygning efter et udbrud i et fly.
Et af sidste års bedre film.
8/10
[Rec]
Her begyndte det hele.
En reporter ankommer til en bygning hvor der er kommet alarm fra, men i huset er der syge folk imens at hele Barcelona er omringet af specialstyrker.
En god start mens vi venter på den fjerde.
9/10
Diary of the Dead
The Blair Witch Project med zombier.
Men det er dog en film man hurtig glemmer.
6/10
Harry and the Hendersons
En familie beholder en bigfoot et stykke tid imens en jæger er efter ham.
Must see familiefilm.
9/10
Casper Meets Wendy
Her får Casper besøg af heksen Wendy men de tre hekse er ikke glade for dey.
Let underholdning
7/10
Piranha 3DD
De sultne Pirahna fisk er tilbage denne sommer.
Og dog er det ikke en god fortsættelse.
6/10
Casper A Spirited Beginning
Forhistorien om Casper der blev smidt af et tog til underverden.
Feel good komedie med gæstestjerner som Rodney Dangerfield.
7/10
[Rec] 3
I denne tredje film bliver et bryllup til en kamp for livet og imens udstyrer bruden sig med en motorsav.
Perfekt afslutning på dnne trilogi.
9/10
#14505 Batsy 13 år siden
Nøj den er er lang i det, men stadig væk fremragende, fremragende fortalt og fremragende skuespil, Oldman skal snart have fået en oscar, for satan han har talent.
8/10
#14506 misuma 13 år siden
#14507 Collateral 13 år siden
Hm. Tænkte ikke over det da jeg så den, men måske? Skal nok lige have det i tankerne når jeg genser den. Kunne ret godt lide den, særligt efter midtvejspunktet hvor tingene begynder at give lidt mening og bevæge sig væk fra hvad der indledningsvist kan virke lidt klichépræget.
#14508 misuma 13 år siden
#14509 cans 13 år siden
#14510 Åkepool 13 år siden
For søren da jeg syntes den var kedelig. Kunne snige mig op på 5/10
Hedder det stadig talent i en alder af så mange år som Oldman er?