Gravatar

#14521 elwood 13 år siden

The Muppets

Mechinical laugh... mechinical laugh...

The Muppets are back, hvilken herlig nostalagi, Jason Segel, har bragt The Muppets tilbage, i en film der både er nostalagi, og en morsom film, for dem som ikke kender til The Muppets, og med meget catchy sange... næææ Amy Adams...

En skam den ikke kom i biografen herhjemme, men ja det har Brian Iskov, jo allerede skrevet en del om men jeg var nu egentlig ganske tilfreds med og se den i hjemme "biografen" uden forstyrelser, så jeg ku føle mig som et lille barn igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14522 Batsy 13 år siden

elwood (14521) skrev:
The Muppets

Mechinical laugh... mechinical laugh...

The Muppets are back, hvilken herlig nostalagi, Jason Segel, har bragt The Muppets tilbage, i en film der både er nostalagi, og en morsom film, for dem som ikke kender til The Muppets, og med meget catchy sange... næææ Amy Adams...

En skam den ikke kom i biografen herhjemme, men ja det har Brian Iskov, jo allerede skrevet en del om men jeg var nu egentlig ganske tilfreds med og se den i hjemme "biografen" uden forstyrelser, så jeg ku føle mig som et lille barn igen 8-)

Den var herlig, manglede dog mere swedish chef!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14523 Riqon 13 år siden

Faster

Der var et par interessante scener, og filmen var forholdsvis underholdende, men plottet var noget ufokuseret med flere sideløbende historier og desværre også lidt for mange klichéer. Det er en typisk b-film med Dwayne Johnson, der dog tager sig selv lidt for seriøst. Biljagterne og actionscenerne fungerede nogenlunde uden at være ovenud originale. Ak, i sidste ende kan man nok ikke kalde det en særlig god film. 3/6 er en lidt overbærende karakter. (Se hellere den noget mere vellykkede Drive af Nicolas Winding Refn, som denne film har en vis lighed med.)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14524 Sweetiebellefan 13 år siden

Yay!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#14525 Collateral 13 år siden

Samurai Assassin (1965)

Super kort: Jeg kunne godt lide den. AWEs udgivelser har en lille folder med der giver lidt kontekst i forhold til den historie filmen har med at gøre, hvilket er anbefalelsesværdigt at tage fat i. Jeg var lidt forvirret i den første halvdel og havde svært ved at finde fokus fordi der er mange flashbacks og jeg havde lidt svært ved at finde tidslinjen. Undervejs fandt jeg dog mig selv pludselig fænget og da jeg nåede slutningen var jeg absolut fanget! Som AWEs skribenter også skriver er den sidste kamp i sneen særligt bemærkelsesværdig og det afsluttende billede er helt fantastisk, uden at jeg helt kan forklare hvorfor. Generelt er der mange flotte billedkompositioner heri i øvrigt og det er i sig selv meget tiltalende. Jeg tror filmen vil være nemmere at gå til ved et gensyn engang.

4/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14526 misuma 13 år siden

Jeg genså følgende to film:

Pitch Black, BD.

Ikke en film som bidrager med det helt store, men den har altid ku' charme sig lidt ind hos mig.

4/6

Salt, BD.

Normalt siger agent/spionfilm mig meget lidt, men Salt fangede mig med sin aktion og relativt simple historie.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14527 HelmerJ 13 år siden

snuppe lige The Rock til at gå i seng på i aftes, stadig en fin film
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#14528 misuma 13 år siden

Første sæson af Misfits.

Jeg må skammeligt indrømme, at jeg forventede meget lidt hvis noget overhovedet.

Serien træk dog bukserne ned på mig og pegede fingre af mig. Den er både vittig og til tider skræmmende og så anes der ligeså en vis dybde som man ikke lige umiddelbart ser måske.

Jeg smutter straks på Amazon og bestiller anden sæson.

4,5/6
Gravatar

#14529 Kruse 13 år siden

#14528: Fedt at du kunne lide serien! Selvom at jeg nok lige ville hæve karakteren til 5/6 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14530 misuma 13 år siden

Jeg kan snildt overbevises om at hæve karakteren. Jeg vaklede også i karaktergivningen.

Skriv ny kommentar: