The Iron Giant? Really? Er den så specielt ukendt? Anyway. Fin idé til en liste. Selvom den rammer nogle film som man har set, er tanken med at sprede nogle lidt mindre kendte film jo fin.
Ja, synes da også at Moon fik en del eksponering - og Rescue Dawn er da heller ikke helt ukendt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ganske underholdende og flot eventyrfilm, dog havde jeg 3 problemer med den:
1. Kristen Stewart. Sorry, men hun passede efter min mening slet ikke til rollen som rigets smukkeste... Smukkere end Charlize Theron? Næppe ;) Køn? Bestemt. Sexet? Sikkert nok, men lidt for "moderne" til rollen som Snehvide.
2. Charlize Therons vredesudbrud. Især i starten af filmen virkede det alt for overdrevet og nærmest komisk. Kunne godt havde været tonet lidt ned og hun havde virket meget mere skræmmende.
3. Den hvide hjort... Måske glippede der bare en pointe for mig, men det virkede ret overflødigt med den hjort som man alligevel ikke hørte mere til.
Ved ikke helt om jeg ligger på 3 eller 4/6 - hælder måske til 4, for den var flot og jeg kedede mig ikke :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Brendan Gleeson spiller betjenten som skjuler sin snuhed bag en fandenivoldsk attitude og dårlig situationsfornemmelse. Dette kommer der semisjove scener ud af, især sammen med by-the-book-agenten spillet af Don Cheadle.
Desværre fangede hverken historien eller humoren mig i den grad jeg håbede på.
#14791 wimmie 13 år siden
Ja, synes da også at Moon fik en del eksponering - og Rescue Dawn er da heller ikke helt ukendt.
#14792 Collateral 13 år siden
Det er jeg slet ikke uenig i. Mener bare at idéen som sådan er fin :)
#14793 Riqon 13 år siden
#14794 wimmie 13 år siden
Hehe, jeg er skam også enig :D
Jeg har hørt om næsten alle film, men der er et par stykker jeg lige er blevet mindet om at jeg burde se :)
#14795 Collateral 13 år siden
Og jeg kom bare til at skamme mig over alle de film jeg tilsyneladende burde have set... Kendte kun nogle enkelte.
#14796 wimmie 13 år siden
Ganske underholdende og flot eventyrfilm, dog havde jeg 3 problemer med den:
1. Kristen Stewart. Sorry, men hun passede efter min mening slet ikke til rollen som rigets smukkeste... Smukkere end Charlize Theron? Næppe ;)
Køn? Bestemt. Sexet? Sikkert nok, men lidt for "moderne" til rollen som Snehvide.
2. Charlize Therons vredesudbrud. Især i starten af filmen virkede det alt for overdrevet og nærmest komisk. Kunne godt havde været tonet lidt ned og hun havde virket meget mere skræmmende.
3. Den hvide hjort... Måske glippede der bare en pointe for mig, men det virkede ret overflødigt med den hjort som man alligevel ikke hørte mere til.
Ved ikke helt om jeg ligger på 3 eller 4/6 - hælder måske til 4, for den var flot og jeg kedede mig ikke :)
#14797 Åkepool 13 år siden
Har set 3½ af dem og har yderligere 3 liggende på dvd. En del af dem har jeg dårligt hørt om.
#14798 Sweetiebellefan 13 år siden
Yogi bjørnene vender tilbage som live action med Justin Timberlake som Boo Boo.
Yogi og hans venner må redde deres park fra forretningsfolk efter et mislykket jubilæums stunt for parken.
Ikke Cannes vinder men en let omgang underholdning.
My Little Pony lavert lige en parodi her.
http://e621.net/post/show/193361
7/10
#14799 misuma 13 år siden
Brendan Gleeson spiller betjenten som skjuler sin snuhed bag en fandenivoldsk attitude og dårlig situationsfornemmelse. Dette kommer der semisjove scener ud af, især sammen med by-the-book-agenten spillet af Don Cheadle.
Desværre fangede hverken historien eller humoren mig i den grad jeg håbede på.
3/6
#14800 Takfornu 13 år siden