... så kunne de squ godt have "skærmet" det åbenlyse lidt bedre, via. kameravinkler eller lign, eller måske var skuespillerne blot nogle vatnisser, der ikke turde tage imod nogle lettere slag ;)
Det handler vel også om præcision fra skuespillernes side, når de slår ud, og jeg går ud fra, det kan trænes. Jeg tror, Sonny-drengen var alt for forsigtig af sig, og Coppola skulle nok bare have sagt "den ta'r vi lige igen, og du må gerne slå et par tommer tættere på denne gang".
The only way to beat a troll is to not play their game.
også om præcision fra skuespillernes side, når de slår ud, og jeg går ud fra, det kan trænes.
Afgjort. Flere ting spiller ind. For scenen er decideret dårligt udført finder jeg, og jeg nægter at tro på den ikke kunne gøres bedre, selv tilbage i 72' eller hvornår var den fra. Måske har de ikke trænet den slags godt nok, men det burde de vel OGSÅ ha' gjort ;)
#14936 Nej imellem interviews, så er der voice-over som fortæller og lægger op til næste interview eller er forklarende element til det vi ser udspille sig i skuespilssekvenserne.
#14931 Babo84 13 år siden
Her er et par fine eksempler. Ihvertfald de to første.
#14932 Riqon 13 år siden
Det handler vel også om præcision fra skuespillernes side, når de slår ud, og jeg går ud fra, det kan trænes. Jeg tror, Sonny-drengen var alt for forsigtig af sig, og Coppola skulle nok bare have sagt "den ta'r vi lige igen, og du må gerne slå et par tommer tættere på denne gang".
#14933 Babo84 13 år siden
Afgjort. Flere ting spiller ind. For scenen er decideret dårligt udført finder jeg, og jeg nægter at tro på den ikke kunne gøres bedre, selv tilbage i 72' eller hvornår var den fra. Måske har de ikke trænet den slags godt nok, men det burde de vel OGSÅ ha' gjort ;)
#14934 Riqon 13 år siden
#14935 Babo84 13 år siden
#14936 Castanea 13 år siden
Findes der en version uden voice-over, eller skal man belemres med den?
#14937 Richard Burton 13 år siden
#14938 Takfornu 13 år siden
#14939 Richard Burton 13 år siden
#14940 Kisbye 13 år siden