Gravatar

#1541 Highland Park 15 år siden

Michael Andersen (1539) skrev:
Jeg har hele optagelsen på cd, og det er en fascinerende oplevelse at få cranky Her(r)man(n) på "besøg" i stuen.

Mener du ikke at være på besøg i hans stue? Det er ret hyggeligt med alle baggrundslydene. Hvad udtaler hans hustru sig om?

Der var søreme krummer i ham. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1542 Michael Andersen 15 år siden

#1541 Det er selvfølgelig rigtigt, men når hans stemme kan høres i min stue synes jeg alligevel det er mere omvendt ;) Det er småt med udtalelser fra hende: Hun irettesætter ham mest, når han husker forkert eller siger noget upassende :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1543 mr gaijin 15 år siden

Cranky [url= Jawohl. Det lyder hyggeligt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1544 Nicki52 15 år siden

Lille Soldat

Lotte er en hjemvendt soldat fra krigen og hendes far vil finde et job til hende. Hendes far er vognmand, der får chauffører til at køre nigerianske ludere rundt til dem der bestiller. En chauffør, Fischer, brækker benet og Lotte får til job at køre sin fars nigerianske kæreste, Lily, til folk der bestiller dem. Lily og Lotte kan ikke fordrage hinanden i starten, men efter et stykke tid kommer de på bølgelænge og bliver venner. Det vil forandre deres liv for altid.

Trine Dyrholm spiller den hårdkogte Lotte som ikke viser hendes følelser, efter alt de i krigen. Faren, der arbejder som alfons, spilles af Finn Nielsen. Lily spilles af Lorna Brown og Fischer af Jens Jørn Spottag. Udover dem er Henrik Prip og Thure Lindhart med. Trine, Lorna og Finn spiller supergodt sammen. Det er nogen af de bedste og filmen er pissespændende. Skide godt drama! 5 ud af 6 stjerner.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1545 filmz-Bruce 15 år siden

Tre afsnit af Mad Men og der er absolut intet at tilføje. Pure magic!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1546 wimmie 15 år siden

Er 4 afsnit inde i serien Burn Notice og indtil videre er jeg godt underholdt :)
Serien er både sjov og spændende og hold da op hvor er Jeffrey Donovan charmerende i den rolle ;P
Og gode gamle Bruce Campbell er altid god for lidt entertainment, så jeg har sandelig ikke set mit sidste afsnit endnu.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1547 elwood 15 år siden

Hehe overrasker mig ikke at du finder Jeffrey Charming.

Synes også det er meget sjov med betegnelserne der hvor man får at vide at den og den person er hans klient man møder i serien, det ikke så markant, men sener hen i serien skifter de lige titlen på dem et par gange det er go spas.

Og så er hans sarkastiske Voice over også go spas, måden som han nærmest håner forskellige sikkerheds huller.

Nu skal jeg ikke afsløre noget men damm jeg glæder mig til sæson 3.

Skal lige hilse og sige sæson 2 sidste afsnit... naa I'm not telling.

Ahh kan se Sæson 3 er i fuld gang nu, hmm ja så skal jeg bare vente på dvd'en suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1548 RasmusFL 15 år siden

The Sting

Rigtig herlig og fornøjelig film. Lige som Robert Redford og Paul Newmans anden - og delvist tematisk beslægtede - kollaboration, 'Butch Cassidy and the Sundance Kid', rammer den aldrig helt loftet, men underholder fornemt. Manuskriptet og de mange plotmæssige kovendinger er dog her i top.

4½/6
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#1549 Kiksmann 15 år siden

Bony (1479) skrev:
Jeg så Hitchcocks "Psycho" her den anden dag og jeg ved ikke rigtigt hvorfor, men jeg blev en anelse skuffet. Jeg tror til dels det skyldes, at mine forventninger var skruet alt for højt op i vejret. De selvudnævnte Hitchcock-eksperter jeg havde snakket med om filmen, nævnte alle "Psycho" som værende hans mesterværk og den bedste Hitchcock-film til dato. Jeg må dog indse, at de tydeligvis ikke har set hverken "Vertigo", "Rear Window" eller "Dial M for Murder", som alle er langt bedre og mere helstøbte end "Psycho" efter min mening.

Rigtigt mange anser Psycho som værende hans mesterværk inden de ser de mere helstøbte "Rear Window" og "Strangers on a train", mens at "Vertigo" er hans rigtige mesterværk (efter min mening).
Jeg skal sende dig en PM med en titel på en god bog over Hitchcock hvis du finder ham interessant. Der er der en god gennemgang af hans liv og film.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#1550 Bony 15 år siden

#1549 - Det må du meget gerne. Det kunne være ganske interessant læsning. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: