Gravatar

#15601 wiseguy 13 år siden

#15600 hva' er de for en LG du har? og hvor har du købt den regionsfri?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15602 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

wiseguy (15601) skrev:
#15600 hva' er de for en LG du har? og hvor har du købt den regionsfri?

LG BD-550, købt i Laserdisken for et lille års tid siden.
Gravatar

#15603 Hr. Nielsen 13 år siden

utyske (15602) skrev:
LG BD-550, købt i Laserdisken for et lille års tid siden.
Det gjorde jeg også og havde konstant fejl på den, så jeg til sidst forlange mine penge tilbage, da det var temmelig trættende at sende den til Ålborg hver gang, for at blive lavet. Først havde jeg efter et par måneder problemer med at afspille kode B film. Så skiftede de chippen. Fik den tilbage, så fungerede den i et kort stykke tid, så ville den pludselig ikke afspille DVD'er:-(
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15604 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Ok, jeg har oplevet to gange, at min har hostet over nogle dvd-film og det viste sig at være pga. fedtfingre på skiven, men ellers har den kørt fornuftigt.
Gravatar

#15605 Hr. Nielsen 13 år siden

utyske (15604) skrev:
Ok, jeg har oplevet to gange, at min har hostet over nogle dvd-film og det viste sig at være pga. fedtfingre på skiven, men ellers har den kørt fornuftigt.
Ville ønske jeg kunne sige det. Min skrev hver gang at der ingen disk var i, når jeg smed en DVD i. Et er, at en skive kunne være fedtet (selv om jeg altid passer ekstrem meget på mine film, så fedtfingre er tæt på en umulighed), men den gjorde det med alle jeg prøvede og det var mange. Af en eller anden mystisk grund, så gad den med et bare ikke længere køre dem. Temmelig træls! I øvrigt må jeg erkende, at jeg fandt min gamle Panasonic afspiller havde et bedre billede, når jeg afspillede BD'er på mit Panasonic 50" plasma...Måske blot indbildning, men jeg tror det ikke.
Gravatar

#15606 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Tja, det kan jo være, at du bare har været uheldig og har fået en mandagsmodel og det kan være, at jeg har været heldig. :)

Afspilleren forhandles ikke længere, så..
Gravatar

#15607 misuma 13 år siden

Titanic, BD.

Historien kan stadig fange mig, men visse daterede visuelle effekter skar mig i øjnene.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15608 Hr. Nielsen 13 år siden

utyske (15606) skrev:
Tja, det kan jo være, at du bare har været uheldig og har fået en mandagsmodel
Slet ikke umuligt, men da jeg ikke kan vide det, går jeg jo naturligvis ikke ligefrem rundt og promoverer modellen (eller gjorde), da man som du nok heller ikke, anbefaler noget man har en skidt erfaring med. Chancen for at man 'bare' har været uheldig, den er der jo altid.
Gravatar

#15609 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Jeg har lige set "Hardware" og jeg er en kende forvirret. Handler den film bare om en liderlig robot med en mægtig metal-penis? Hmm..
Gravatar

#15610 Lord Beef Jerky 13 år siden

utyske (15609) skrev:
Jeg har lige set "Hardware" og jeg er en kende forvirret. Handler den film bare om en liderlig robot med en mægtig metal-penis? Hmm..

Pretty much! Den er awesome!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: