Gravatar

#3111 Lord Beef Jerky 14 år siden

#3110 Helt enig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3112 filmz-Bruce 14 år siden

Ahhhh 2007! Det bedste filmår i nyere tid!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3113 Michael Andersen 14 år siden

#3112 Jeg troede, det var 1995 ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3114 filmz-Bruce 14 år siden

#3113 Det er svært at vende et sådan slag under bæltestedet til noget positivt :)

Om ikke andet er det "the missing link" til mit udsagn om, at min filmsmag stank da jeg var 30 :) OGSÅ ... da jeg var 30 :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3115 MOVIE1000 14 år siden

JCVD

Ja jeg har så kastet mig ud i min første Jean Claude Van-Damme film :)
blev både overrasket og skuffet, den var fortalt rigtig godt, men jeg synes der manglede kampscener, og filmen var alt for sjov det ødelagde lidt filmens indtryk, men ellers kunne jeg rigtig godt lide miljøet og stilen ved filmen, Jeg glæder mig til at se flere film med JCVD, og det vil i høre mere om ;)
3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3116 elwood 14 år siden

Night at The museum 2

Det kan gøres meget godt...

Damm hvor er Amy Adams sød og charmerende!

Nok højdepunktet ved filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3117 HonoDelLoce 14 år siden

Ærlig talt, så tror jeg også det var det forkerte sted at starte sin Van Damme-kavalkade :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3118 Lord Beef Jerky 14 år siden

#3115 Jeg glæder mig til at høre mere om dine eventyr med Van Damme. Jeg opfordrer stadig stærkt til, at vende tilbage til denne film, efter du har set 5-10 af hans film. Så tror jeg du smækker en stjerne ekstra på den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3119 MOVIE1000 14 år siden

#3117 Lord Beef Jerky samt nogle andre herinde synes det kunne være interresant hvis jeg startede der ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3120 Lord Beef Jerky 14 år siden

#3117 Som MOVIE1000 selv siger, så er det et eksperiment... han er vores lille forsøgsrotte.

Skriv ny kommentar: