Tak skal du have :) Og du har just präcis korrekt, mht. dets evner og associationerne. Jeg havde billeder af [url= Grant på flugt[/url] i tankerne, da jeg hørte det :) Herlig overraskelse og passer glimrende til tog sekvensen.
Jeg skal lige have hørt resten af numrene igennem, inden jeg hoster op :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
And knowing is half the battle! ;) - og de havde selvfølgelig replikken med i filmen, haha!
Forresten lige to ting mere omkring filmen/forestillingen i mandags:
Computereffekterne i filmen lod en del tilbage at ønske. Især ankomsten til G.I. Joes hemmelige base var grimt lavet samt en isbjørn, der vitterlig så ud til at være udlånt fra Coca Colas reklamespots. Af en eller anden grund plejer Stephen Sommers film at have svært ved CGI-effekterne ...
Og så fik jeg lige hilst på The Insider efter forestillingen, og jeg håber sgu ikke, jeg fik skræmt den stakkels mand alt for langt væk med min lille guldøls-brandert (bajerne slog mig seriøst hårdere, end jeg egentlig havde planlagt, kunne jeg mærke, da jeg kom ud af biografen, men jeg har også altid været en svag sjæl dér). Han lad godt nok til at tage mødet med et smil, men jeg håber da ikke, han er gået hjem og har tænkt "evermind, den fucking psyko ..." :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Tak for en ordentlig omgang anmeldelse ;) Rart at se en person der kan nyde en omgang hjerneløs action lige så meget som mig. Actionfilm især behøver ikke at være gode (selvom det hjælper) bare de kan underholde (=eksplosioner, one-liners og overdrevne stunts).
"Macho-mandag" - har de så en "Femi-fredag" eller hvad? Se, det er sådanne arrangementer der gør det svært at være en pige som mig, for jeg er sikker på at kvindeaftenerne i bio inkluderer film som "Sex and the City" og "Confessions of a shopaholic" - en pose med lyserødt skum-slik, lidt jordbærchampagne, et dameblad og en lipgloss - næh, nej, stik mig noget gys eller action, chips, øl og bacon til håret!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Mala Noche handler om den homoseksuelle Walt som arbejder i sin egen mindre kiosk. En dag kommer den illegale mexicanske indvandrer Johnny ind i kiosken, og Walt bliver ved første blik stormende forelsket i den unge invandrer, selvom at Johnny slet ikke taler et ord engelsk. Filmen er bygget over en selvbiografi af Walt Curtis, og handler om hans begær efter Johnny, og hans forhold til en anden illegal indvandrer Roberto, som fungerer som en form for erstatning for Johnny.
Filmen er, som de fleste af Gus Van Sants film, fyldt med smukke og stemningsfulde sort/hvide billeder. Det er tydeligt at spore Gus Van Sants talent i Mala Noche, også selvom at filmen ikke er helt på højde med hans bedste film.
Men det er en glimrende debut, som visuelt er meget imponerende. Historien er simpel, fungerer godt og virker som et godt valg til en debutfilm. Skuespillet er hvad man kan forvente. Det er tydeligt at de ikke har den store erfaring, og det er heller ikke alle der leverer lige gode præstationer. Men hovedpersonen Walt, spillet af Tim Streeter, gør det fornuftigt og han fungerer godt som centrum af filmen.
Alt i alt en ganske god debutfilm fra Gus Van Sant.
4,5/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1561 filmz-Bruce 15 år siden
Tak skal du have :) Og du har just präcis korrekt, mht. dets evner og associationerne. Jeg havde billeder af [url= Grant på flugt[/url] i tankerne, da jeg hørte det :) Herlig overraskelse og passer glimrende til tog sekvensen.
Jeg skal lige have hørt resten af numrene igennem, inden jeg hoster op :)
#1562 elwood 15 år siden
Giver serveren over til evermind, der forhåbentlig godt ved hvad han skal svare!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1563 evermind 15 år siden
And knowing is half the battle! ;) - og de havde selvfølgelig replikken med i filmen, haha!
Forresten lige to ting mere omkring filmen/forestillingen i mandags:
Computereffekterne i filmen lod en del tilbage at ønske. Især ankomsten til G.I. Joes hemmelige base var grimt lavet samt en isbjørn, der vitterlig så ud til at være udlånt fra Coca Colas reklamespots. Af en eller anden grund plejer Stephen Sommers film at have svært ved CGI-effekterne ...
Og så fik jeg lige hilst på The Insider efter forestillingen, og jeg håber sgu ikke, jeg fik skræmt den stakkels mand alt for langt væk med min lille guldøls-brandert (bajerne slog mig seriøst hårdere, end jeg egentlig havde planlagt, kunne jeg mærke, da jeg kom ud af biografen, men jeg har også altid været en svag sjæl dér). Han lad godt nok til at tage mødet med et smil, men jeg håber da ikke, han er gået hjem og har tænkt "evermind, den fucking psyko ..." :)
#1564 elwood 15 år siden
Haha yes! er spændt på hvo'en de har smuttet den ind i det, skal ha den set her en af dagene uanset hvad.
#1565 evermind 15 år siden
#1566 dyg 15 år siden
#1567 elwood 15 år siden
Med brugtvognsforhandleren fra Gone in 60 seconds, som skurk 8-)
#1568 evermind 15 år siden
#1569 wimmie 15 år siden
Tak for en ordentlig omgang anmeldelse ;)
Rart at se en person der kan nyde en omgang hjerneløs action lige så meget som mig. Actionfilm især behøver ikke at være gode (selvom det hjælper) bare de kan underholde (=eksplosioner, one-liners og overdrevne stunts).
"Macho-mandag" - har de så en "Femi-fredag" eller hvad?
Se, det er sådanne arrangementer der gør det svært at være en pige som mig, for jeg er sikker på at kvindeaftenerne i bio inkluderer film som "Sex and the City" og "Confessions of a shopaholic" - en pose med lyserødt skum-slik, lidt jordbærchampagne, et dameblad og en lipgloss - næh, nej, stik mig noget gys eller action, chips, øl og bacon til håret!
#1570 Kruse 15 år siden
Mala Noche handler om den homoseksuelle Walt som arbejder i sin egen mindre kiosk. En dag kommer den illegale mexicanske indvandrer Johnny ind i kiosken, og Walt bliver ved første blik stormende forelsket i den unge invandrer, selvom at Johnny slet ikke taler et ord engelsk. Filmen er bygget over en selvbiografi af Walt Curtis, og handler om hans begær efter Johnny, og hans forhold til en anden illegal indvandrer Roberto, som fungerer som en form for erstatning for Johnny.
Filmen er, som de fleste af Gus Van Sants film, fyldt med smukke og stemningsfulde sort/hvide billeder. Det er tydeligt at spore Gus Van Sants talent i Mala Noche, også selvom at filmen ikke er helt på højde med hans bedste film.
Men det er en glimrende debut, som visuelt er meget imponerende. Historien er simpel, fungerer godt og virker som et godt valg til en debutfilm. Skuespillet er hvad man kan forvente. Det er tydeligt at de ikke har den store erfaring, og det er heller ikke alle der leverer lige gode præstationer. Men hovedpersonen Walt, spillet af Tim Streeter, gør det fornuftigt og han fungerer godt som centrum af filmen.
Alt i alt en ganske god debutfilm fra Gus Van Sant.
4,5/6