#1569 Vil du bytte dit dameblad for mit motormagasin??
Hehe, men bare rolig, der var faktisk en del piger derinde også, så alt håb er ikke ude! Kom du bare glad og bund eller hæld resten i håret næste gang. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har de sidste dage set(genset) letter from an unknow woman(10/10 - tror jeg sidst gav den 8/9-10) og a reckless moment(8-9/10) af Max ophüls - den sidste er undervurderet i enhver henseende. Et melodrama/noir på niveau med Mildred Pierce og med en skarp social kommentar som selv Sirk må beundre.
Ophüls er på vej ind på min favorit top 10 instruktører.
#1559 Godt at høre med G.I. Joe. Jeg savner virkelig en dårlig/god guilty pleasure-film. Transformers 2 var en dårlig/dårlig guilty pain-oplevelse for mit vedkommende. Selv under indflydelse af elefantøl. Jeg krydser fingre for at G.I. Joe er bedre.
#1572 Han er helt klart også oppe i det niveau hos mig. Jeg savner bare en god samlet boks med hans film. Ved du om en sådan findes?
#1575 Hehe, han kom selv direkte fra Macho-mandag, så han var ikke helt ubekendt med baggrunden for min tilstand. Ellers var der nok blevet stænket en halv liter vievand i retning af mine rullende øjne og usammenhængende, forsnøvlede hellspeak. :)
#1576 Jeg havde foretrukket august-udgaven af "Døde kællinger", men nej. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1579 Stedet, hvor jeg tit finder signeret soundtracks, lavede en gang en Valentines Dead-dag, hvor de fik besøg af nogle varme piger og et koldt lig. Jeg opdagede det ved, at man kunne bestille en signeret kalender med en sød pige udenpå, som stod i en swimmingpool med resterne af et formodet hunk :D Swimsuit-kalender med et twist ;)
#1571 evermind 15 år siden
Vil du bytte dit dameblad for mit motormagasin??
Hehe, men bare rolig, der var faktisk en del piger derinde også, så alt håb er ikke ude! Kom du bare glad og bund eller hæld resten i håret næste gang. ;)
#1572 jessup 15 år siden
Ophüls er på vej ind på min favorit top 10 instruktører.
#1573 mr gaijin 15 år siden
#1572 Han er helt klart også oppe i det niveau hos mig. Jeg savner bare en god samlet boks med hans film. Ved du om en sådan findes?
#1574 jessup 15 år siden
#1575 Highland Park 15 år siden
I guldølens vold er alle skove grønne (og alle kvinder skønne). Farligt stads.
#1576 wimmie 15 år siden
Ok, lige mht. bladene må jeg indrømme at jeg meget hellere vil læse et dameblad end et motormagazin ;)
#1577 evermind 15 år siden
#1576 Jeg havde foretrukket august-udgaven af "Døde kællinger", men nej. ;)
#1578 Michael Andersen 15 år siden
"If you like your babes HOT and your corpses COLD you've come to the right place."
#1579 evermind 15 år siden
#1580 Michael Andersen 15 år siden