Gravatar

#16351 Hr. Nielsen 13 år siden

#16347 Det er fuldstændigt min oplevelse om igen, ned til hvert et komma.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16352 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16351) skrev:
#16347 Det er fuldstændigt min oplevelse om igen, ned til hvert et komma.

Jeg må indrømme, at jeg med tiden er kommet til at synes at 'Unforgiven' er noget overvurderet. Jeg ligger nok på 7/10 idag.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16353 MOVIE1000 13 år siden

American beauty..............................6/10
The karate kid..................................8/10
Sleepy hollow...................................5-6/10
Starship troopers..............................7/10
Troldjægeren BD..............................7/10
Kung fu panda 2...............................6/10
Ponyo.............................................7-8/10
Marnie.............................................7/10
Den sidste rejse................................3/10
The new world..................................5/10
Vertigo............................................7/10

Film jeg ikke har set før nu!!

Star wars the clone wars sæson 4 BD..7/10
Hugo 3D BD.....................................6/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16354 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (16353) skrev:
Star wars the clone wars sæson 4 BD..7/10

Overvejer stærkt på at invistere i de sæsoner, det ser så herligt ud. Har set 5-7 episoder på ramasjan med dansk tale, men aligevel egentlig ret underholdene at se på!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16355 Ispep 13 år siden

Cosmopolis

David Cronenberg vender tilbage til mere skæve og bizarre film med Cosmopolis og fans af hans ældre film vil sandsynligvis bifalde dette. Jeg har ikke læst romanen filmen bygger over. Jeg må ærligt erkende, at jeg fattede hat af filmen. Den er svær, også selvom filmen er propfyldt med dialog og snakke omkring lidt af det hele, men det er ikke helt nemt at afkode, hvor filmen vil hen. Jeg føler dog filmen havde et eller andet at sige om (bl.a.) vold, selvdestruktion, fremtid, sex etc. Jeg kan dog ikke sætte det i en sammenhæng eller uddybe det yderligere (det er jeg så ikke engang sikker på man skal?). Men til tider fascinerende stykke arthouse film, men drukner lidt for meget i tunge dialog-scener som bliver lidt kedelige (en dialog-scene varer faktisk 15-20 min). Ikke uden store ambitioner og gode momenter, men ja.. Ikke en nem film at åbne sig for. Pattinson var rigtig rigtig god.

Aner ikke hvad jeg skal give sådan en film, men omkring 3/6 ville være et bud sådan umiddelbart.
Gravatar

#16356 MOVIE1000 13 år siden

Batsy (16354) skrev:
Overvejer stærkt på at invistere i de sæsoner, det ser så herligt ud. Har set 5-7 episoder på ramasjan med dansk tale, men aligevel egentlig ret underholdene at se på!

Jeg synes bestemt det er en rigtig god serie, også selvom den er i børnehøjde, vil man stadig finde serien interessant hvis man er star wars interesseret. Der er nye planeter, nye karakterer og nye historier som hænger ufattelig godt sammen. også som en helhed, der forbinder episode II og III. JEg mener vidst at der kun vil blive lavet 5 sæsoner?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16357 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (16356) skrev:
Jeg synes bestemt det er en rigtig god serie, også selvom den er i børnehøjde, vil man stadig finde serien interessant hvis man er star wars interesseret. Der er nye planeter, nye karakterer og nye historier som hænger ufattelig godt sammen. også som en helhed, der forbinder episode II og III. JEg mener vidst at der kun vil blive lavet 5 sæsoner?

Det kan godt være, lad os nu se hvad Disney siger til det! Kunne dog være fedt hvis de nu vidste Obi wans yngre år, eller Anakins yngre!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16358 Skeloboy 13 år siden

Batsy (16357) skrev:
eller Anakins yngre!

Episode 1?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16359 Åkepool 13 år siden

Ja han kan vel næppe blive meget yngre end i "Episode 1" :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16360 misuma 13 år siden

Genså Chained med en kammerat. Han var tæt på rystet efter filmen, med andre ord var han godt tilfreds.

Chained, dvd.

Instruktion: Jennifer Lynch som tidligere har lavet Boxing Helena.

Vincent D'Onofrio skræmte mig i The Cell, ligeledes skræmte han mig overraskende nok i en film som Men In Black og nu har han gjort det igen med Chained.

Han spiller den psykotiske seriemorder som får ofrene i nettet via sit job som taxachauffør. En aften, efter endnu et drab sidder ofrets lille søn tilbage i taxaen. Drengen får lov at overleve, men skal til gengæld være D'Onofrio's hushjælp iført lænker.

Årene går og deres forhold ændres, drengen er nu mere en slags lærling end så meget andet...

Filmen er som sådan ikke mere blodig eller grafisk end så mange andre film, men hvad vi beskuer føles bare så pokkers ægte og dermed mere hårdtslående.

Fremragende, fængslende og en fandens frygtelig filmoplevelse.

7/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: