Patrioeternes spil............7/10 Dødens karteller.............5/10 Nosferatu......................8/10 The crow.......................6/10 Græsrødderne BD...........6-7/10 Braindead......................6/10 The cider house rules......7/10
Film jeg ikke har set før:
Real steel.......................5-6/10 Syv liv BD......................5/10 Day of the dead BD.........2/10 Cedar rapids...................5/10 Four christmases.............5-6/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har lige set "Dark Shadows" og jeg var ikke imponeret. Efter at have set traileren og set castet, havde jeg lidt håbet på, at Burton ville vende tilbage til noget i retning af "Beetle Juice ", men ak.
Filmen har potentiale men historien er ufokuseret og direkte kedelig til tider, så det ender desværre med at være en særdeles middelmådig affære, stadig bedre end "Planet of the Apes", men på niveau med næsten alt andet, Burton har lavet de sidste 10+ år.
Jeg har lige set "Dark Shadows" og jeg var ikke imponeret. Efter at have set traileren og set castet, havde jeg lidt håbet på, at Burton ville vende tilbage til noget i retning af "Beetle Juice ", men ak.
Filmen har potentiale men historien er ufokuseret og direkte kedelig til tider, så det ender desværre med at være en særdeles middelmådig affære, stadig bedre end "Planet of the Apes", men på niveau med næsten alt andet, Burton har lavet de sidste 10+ år.
Lyder til at passe meget godt med mine forventningerne. Jeg synes dog først det er med 'Alice in Wonderland' det er begyndt at gå rigtig skidt. Han har lavet en del film de sidste år jeg har synes om. Sweeney, Big Fish and so on and so forth. Jeg har ikke fået set Planet of the Apes remaket, men skal jeg nu nok have gjort, bare for at se om den virkelig er så ringe som snartsagt alle siger.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#16501 Ispep 13 år siden
Super. Supercool film, ingen tvivl om det. For den gængse seer helt sikkert kedelig, men givende for fans. Pitt er årets bedste bad guy :D
#16502 Collateral 13 år siden
Bestemt. Må have genset deres tidligere samarbejde. Kan slet ikke huske den.
#16503 Ispep 13 år siden
Altså Jesse James? Den genså jeg også på blå for leden :D
#16504 Collateral 13 år siden
Lige præcis. Skal jeg have set igen.
#16505 Snaden 13 år siden
Nick Cave og Warren Ellis... <3
#16506 MOVIE1000 13 år siden
Dødens karteller.............5/10
Nosferatu......................8/10
The crow.......................6/10
Græsrødderne BD...........6-7/10
Braindead......................6/10
The cider house rules......7/10
Film jeg ikke har set før:
Real steel.......................5-6/10
Syv liv BD......................5/10
Day of the dead BD.........2/10
Cedar rapids...................5/10
Four christmases.............5-6/10
#16507 jessup 13 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0387764/
#16508 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden
#16509 duuk74 13 år siden
Enig. Elsker også den serie. Engelsk humor ftw.
#16510 Collateral 13 år siden
Lyder til at passe meget godt med mine forventningerne. Jeg synes dog først det er med 'Alice in Wonderland' det er begyndt at gå rigtig skidt. Han har lavet en del film de sidste år jeg har synes om. Sweeney, Big Fish and so on and so forth. Jeg har ikke fået set Planet of the Apes remaket, men skal jeg nu nok have gjort, bare for at se om den virkelig er så ringe som snartsagt alle siger.