Gravatar

#16631 Batsy 13 år siden

Riqon (16629) skrev:
Dreamcatcher

Som nogen også antydede i "Hvilken fil(m) skal I se?"-tråden, så begynder den ganske rigtigt godt, men derefter bliver den bare en absurd monsterfilm. Man genkender Stephen King i den, men ikke på den gode måde. Igen er det nogle mennesker fra "Derry, i Maine", der som voksne bekæmper en ondskab, de er blevet gjort klar til at møde fra barns ben af. Lugtede langt væk af genbrug, men vil til enhver tid hellere se "It" (eller bedre endnu, læse den). 2/6.

Forstår ikke hvorfor Morgan Freeman sagde ja til den, jeg går udfra det er for pengene eller som sagt kunne denne her film blevet meget bedre, og det havde han vel håbet på?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16632 Riqon 13 år siden

Ja, undrede også mig, særligt fordi hans egne scener ikke virkede videre troværdige heller. Han må have favnet den, fordi han havde lyst til at spille skurk for en gangs skyld ;)

Et par ting, jeg finder tiltalende ved filmen, er det nære forhold mellem de 4 venner og så deres naturligt høje moral. Det var hyggeligt for en gangs skyld at følge mennesker, som virkelig ville det gode her i verden. Men som sagt gjort før i "It", hvor det virkede meget bedre. Og Duddits var dog en irriterende karikatur ("[url= go full retard[/url]"). Suk ...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16633 Batsy 13 år siden

Riqon (16632) skrev:
Ja, undrede også mig, særligt fordi hans egne scener ikke virkede videre troværdige heller. Han må have favnet den, fordi han havde lyst til at spille skurk for en gangs skyld ;)

Well, der mærkeligt at se ham i en skurke rolle, men sådan er det jo.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16634 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (16630) skrev:
det var en ret kort anmeldelse.
Nogen mennesker formår jo at sige mere med få ord, end andre gør med en 500 siders tyk bog ved du nok:)

I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16635 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16634) skrev:
Nogen mennesker formår jo at sige mere med få ord, end andre gør med en 500 siders tyk bog ved du nok:)

Hov hov! Ikke så splid mellem fortidens BN og nutidens BN!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16636 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (16635) skrev:
Hov hov! Ikke så splid mellem fortidens BN og nutidens BN!!
Heh:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16637 Sweetiebellefan 13 år siden

Bram Stokers Dracula 1992

Her er masser af erotik og gys i denne version af Dracula.

Dracula genopstår efter flere århundreder, og han er stadig ung og ustoppelig.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16638 HonoDelLoce 13 år siden

Andersens Julehemmelighed

Har ikke set den siden engang i 90'erne, så det var et spændende gensyn.

Der er masser af god humor, men ikke helt så meget som jeg havde håbet på. Der er simpelthen for lange passager uden egentlig kød på hverken historien eller humoren (og for mange gentagelser)

Men alt i alt en god oplevelse, der da sniger sig op på en 7/10 ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16639 Sweetiebellefan 13 år siden

My Neighbour Totoro

To piger møder ånder fra skoven i denne klassiske anime.

Fortjente et par Oscars.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16640 Riqon 13 år siden

#16638 -

Ja, jeg har også genset den i år (forudbestilte endda DVD'en i foråret, så hyped var jeg).

Jeg kan nok ikke lige genkende det med de lange passager - det skulle da lige være, at jeg blev træt af at høre kendingsmelodien i introen 24 gange, men så er det jo heller ikke meningen, man skal se dem alle på én dag... men humoren var god, synes jeg, på den rigtig platte måde, og historien synes jeg er fremragende i dens eget lille absurde univers. Og så var der flere knap så stuerene vitser, som vist nok er gået helt over hovedet på mig, da jeg var yngre. ;)

"Hov, hvad var det du tog, Aase, var det nøglerne?"
"Ja, selvfølgelig var det nøglerne, Tage, hvad er der ellers at ta' i dine bukser?"
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: