Fedt med Wolf of Wall Street trailer! Uden tvivl en af de film jeg ser mest frem til lige pt. :)
I morgen 12 AM PST for at være mere præcis. Det bliver så 9 om morgenen her så vidt jeg kan regne ud.
Det var så natten mellem søndag og mandag, og ikke mellem lørdag og fredag, som jeg troede. :)
Fedt! Wow, ved ikke om det bare er mig, men synes den virker meget komedie-agtig? ...nå, er i hvert fald spændt. Scorsese og DiCaprio har endnu ikke formået at skuffe mig!
Herlig trailer og fedt oplæg, hvis Scorsese kan undlade at blive moraliserende i slutningen (men det plejer han vel ikke at blive så vidt jeg mindes....og mon ikke Foeller kommer med et svar på dette:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Herlig trailer og fedt oplæg, hvis Scorsese kan undlade at blive moraliserende i slutningen (men det plejer han vel ikke at blive så vidt jeg mindes....og mon ikke Foeller kommer med et svar på dette:)
#17991 jessup 12 år siden
#17992 Hr. Nielsen 12 år siden
#17993 MMB 12 år siden
#17994 Mikkel Abel 12 år siden
#17995 Hr. Nielsen 12 år siden
#17996 elwood 12 år siden
Ser ganske fornøjelige ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17997 Kruse 12 år siden
#17998 MMB 12 år siden
Hehe, det synes jeg i hvert fald ikke. ;)
#17999 Riqon 12 år siden
Meget. Så fed at jeg tvivler på, de kan blive ved med at holde niveauet. ;)
#18000 misuma 12 år siden
Som barn så jeg en helt bestemt gyser....på Betamax! Selvom jeg huskede den svagt, har den ofte poppet op, og sørme om den ikke dukkede op på Netflix.
4 psykopater jagter en flok skolepiger på et hotel. Skuespil og musik er småkikset i dag, men den gang....wow!
Undslupne psyko's har altid prikket til mig, måske er det derfor film som Dr. Giggles og Clownhouse stadig rammer mig.