Gravatar

#17991 jessup 12 år siden

#17990 af Eisenstein kan jeg på det varmeste anbefale Stachka og Oktyabr.
This is just until June
Gravatar

#17992 Hr. Nielsen 12 år siden

#17991 Mange tak. Skal jeg notere mig.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17993 MMB 12 år siden

Foeller (17989) skrev:
Foeller (17970) skrev:
MikkelAbel (17957) skrev:

Fedt med Wolf of Wall Street trailer! Uden tvivl en af de film jeg ser mest frem til lige pt. :)

I morgen 12 AM PST for at være mere præcis. Det bliver så 9 om morgenen her så vidt jeg kan regne ud.

Det var så natten mellem søndag og mandag, og ikke mellem lørdag og fredag, som jeg troede. :)

Gravatar

#17994 Mikkel Abel 12 år siden

Foeller (17993) skrev:
Foeller (17989) skrev:
Foeller (17970) skrev:
MikkelAbel (17957) skrev:

Fedt med Wolf of Wall Street trailer! Uden tvivl en af de film jeg ser mest frem til lige pt. :)

I morgen 12 AM PST for at være mere præcis. Det bliver så 9 om morgenen her så vidt jeg kan regne ud.

Det var så natten mellem søndag og mandag, og ikke mellem lørdag og fredag, som jeg troede. :)

Fedt!
Wow, ved ikke om det bare er mig, men synes den virker meget komedie-agtig? ...nå, er i hvert fald spændt. Scorsese og DiCaprio har endnu ikke formået at skuffe mig!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17995 Hr. Nielsen 12 år siden

Herlig trailer og fedt oplæg, hvis Scorsese kan undlade at blive moraliserende i slutningen (men det plejer han vel ikke at blive så vidt jeg mindes....og mon ikke Foeller kommer med et svar på dette:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17996 elwood 12 år siden

Der er en del talk to the Camera (breaking the fourth wall) i den, herligt, hvis det gøres på den rigtige måde.

Ser ganske fornøjelige ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17997 Kruse 12 år siden

Jeg fik lige set sidste afsnit af sæson 1 af "Homeland" - Fåårk, hvor er det en fed serie! :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17998 MMB 12 år siden

Hr. Nielsen (17995) skrev:
Herlig trailer og fedt oplæg, hvis Scorsese kan undlade at blive moraliserende i slutningen (men det plejer han vel ikke at blive så vidt jeg mindes....og mon ikke Foeller kommer med et svar på dette:)

Hehe, det synes jeg i hvert fald ikke. ;)
Gravatar

#17999 Riqon 12 år siden

Kruse (17997) skrev:
Jeg fik lige set sidste afsnit af sæson 1 af "Homeland" - Fåårk, hvor er det en fed serie! :D

Meget. Så fed at jeg tvivler på, de kan blive ved med at holde niveauet. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18000 misuma 12 år siden

Killer's Moon (Netflix, USA)

Som barn så jeg en helt bestemt gyser....på Betamax! Selvom jeg huskede den svagt, har den ofte poppet op, og sørme om den ikke dukkede op på Netflix.

4 psykopater jagter en flok skolepiger på et hotel. Skuespil og musik er småkikset i dag, men den gang....wow!

Undslupne psyko's har altid prikket til mig, måske er det derfor film som Dr. Giggles og Clownhouse stadig rammer mig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: