Battlestar Galactica - The Miniseries Hold da kæft! En forrygende start på serien, og jeg glæder mig helt enormt meget til at se mere. Jeg kan faktisk ikke rigtig sætte ord på noget som helst, der var dårligt...
Jeg regner dog ikke med, at den holder sig på 10/10, for når der er så mange afsnit, vil der jo være ind til flere episoder, der ikke holder niveauet. Så min forventning er, at den "kun" får 9/10 ;)
Jeg regner dog ikke med, at den holder sig på 10/10, for når der er så mange afsnit, vil der jo være ind til flere episoder, der ikke holder niveauet. Så min forventning er, at den "kun" får 9/10 ;)
I så fald bliver vi ikke uenige der heller:) Jeg har bevidst heller ikke nævnt ret meget om hvad jeg mener om de forskellige sæsoner:
Men lige kort, uden at ødelægge dine forventninger, kan jeg så tilføje, at jeg fandt at de første 3 sæsoner stort set holdt niveauet eller kun var meget lidt nedadgående (med lidt kvalitetssving fra episode til episode som du selv også forventer, men ikke meget heldigvis, selv om der er en del gentagelser), men at det faldt en del mere i 4 og sidste sæson, uden at blive dårligt på nogen måde.
Men god fornøjelse videre frem:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#18007 - hat godt set, at ikke alle er så vilde med de sidste sæsoner. Og en af mine FB-venner skrev, at man bare skulle igennem sæson 3, som var ret ringe.
Jeg synes at niveauet holdes overall, men især slutningen delte vandene. TV-filmen "The Plan" vil jeg mene, at man sagtens kan springe over, da den er ret ligegyldig og i bedste fald middelmådig, men man må ikke snyde sig selv for "Razor". :)
Det kan betale sig lige at checke op på, hvornår den skal puttes ind i serien, da det vist er et andet sted, end hvornår den blev udgivet.
Og musikken, den er supervild. :D
Liveudgave af "Apocalypse": med den sureste cellist i verden. :D
#18001 Collateral 12 år siden
#18002 misuma 12 år siden
#18003 Collateral 12 år siden
#18004 Skeloboy 12 år siden
Hold da kæft! En forrygende start på serien, og jeg glæder mig helt enormt meget til at se mere. Jeg kan faktisk ikke rigtig sætte ord på noget som helst, der var dårligt...
10/10
#18005 Hr. Nielsen 12 år siden
#18006 Skeloboy 12 år siden
#18007 Hr. Nielsen 12 år siden
Men lige kort, uden at ødelægge dine forventninger, kan jeg så tilføje, at jeg fandt at de første 3 sæsoner stort set holdt niveauet eller kun var meget lidt nedadgående (med lidt kvalitetssving fra episode til episode som du selv også forventer, men ikke meget heldigvis, selv om der er en del gentagelser), men at det faldt en del mere i 4 og sidste sæson, uden at blive dårligt på nogen måde.
Men god fornøjelse videre frem:)
#18008 Skeloboy 12 år siden
#18009 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Det kan betale sig lige at checke op på, hvornår den skal puttes ind i serien, da det vist er et andet sted, end hvornår den blev udgivet.
Og musikken, den er supervild. :D
Liveudgave af "Apocalypse": med den sureste cellist i verden. :D
#18010 Skeloboy 12 år siden