Gravatar

#3601 wimmie 14 år siden

Førstepladsen er nok lige delt mellem An Education og Up in the Air - men kender jeg min filmsmag ret, så tror jeg at Precious kommer derop ad også.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3602 Skeloboy 14 år siden

Ah, District 9 skal nok kun have 8/10 faktisk...
Gravatar

#3603 chronaden 14 år siden

A Serious Man, 8/10
An Education, 8/10
Inglourious Basterds, 8/10
District 9, 8/10
Up in the Air, 8/10
The Hurt Locker, 8/10
Up, 7/10
The Blind Side, 7/10
Precious, 6/10
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3604 Lord Beef Jerky 14 år siden

På en god dag kunne Hurt Locker nok godt få 6/10, hvis det hjælper. Jeg synes stadig den er alt for repetitiv og dens morale er alt for udpenslet... tilføj nogle en-dimensionelle karakterer og mangel på udvikling af plot i filmens 2,5 time og du har hvad jeg synes om filmen. Dog er jeg meget glad for spændingsopbygningen og udførelsen, men jeg synes slet ikek det er nok til at holde filmen kørende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3605 chronaden 14 år siden

BEDØM ALT:

Skrive et 10mins indlæg der debatterede #3604, trykke "Indsend", der popper intet frem og indlæg forsvundet for altid.

0/10

er det filmz.dk der fejler på det punkt engang imellem eller min browser?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3606 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hahaha, det er sket for mig et par gange også. No worries, vi behøver alligevel ikke at debattere Hurt Locker, jeg skifter simpelthen ikke mening om den film, selvom jeg ser den 50 gange mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3607 duuk74 14 år siden

Er der nogensinde nogen der har skiftet mening af at debattere over internetttet? :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3608 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jahe, jeg har da et par gange indset ting i film på den måde, der har påvirket min mening om filmen i en mere positiv eller negativ retning. Et direkte skift fra dårlig til god eller omvendt er dog endnu ikke sket, men med The Hurt Locker som eksempel, hvor jeg anser filmen som en noget middelmådig affære, kunne det da godt være, at der var ting i den, jeg ikke umiddelbart havde opdaget, som ville få mig til at synes, at den er god med disse ting i tankerne under endnu et gennemsyn. Dog er Hurt Locker et dårligt eksempel, for jeg har hørt og læst alle argumenterne for at den skulle være fantastisk, og jeg er egentlig bare uenig.
Gravatar

#3609 mr gaijin 14 år siden

duuk74 (3607) skrev:
Er der nogensinde nogen der har skiftet mening af at debattere over internetttet? :)

Hele tiden. Måske ikke et decideret skift i mening, men jeg har da udvidet min forståelse af mange ting via debat både i det virtuelle og i det fysiske liv.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3610 filmz-Bruce 14 år siden

duuk74 (3607) skrev:

Ja da. Hver gang nogle kommer med gode argumenter om dette eller hint, så er det absolut med til at forandre mit syn på det, som debatteres. Mht. film har Ebert da flere gange åbnet mine øjne bl.a. og godt skrevne kronikker kan også få en til at se ting i et andet lys. Gode argumenter understøttes også af facts, eksempler og godt kildemateriale.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: