Gravatar

#1811 Kruse 15 år siden

#1810: Muligvis, men jeg er arbejdsløs i øjeblikket så enhver pris over 200 kr. afskrækker mig i for tiden :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1812 DarkLight 15 år siden

heTTeh (1811) skrev:
#1810: Muligvis, men jeg er arbejdsløs i øjeblikket så enhver pris over 200 kr. afskrækker mig i for tiden :)

Så er det da beundringsværdi at du holde den høje standard på film lige i øjeblikket :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1813 wimmie 15 år siden

Tjah..jeg kender godt det dér film-eller-mad dilemma ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1814 evermind 15 år siden

ER der noget dilemma?? :-O

Film selvfølgelig! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1815 McPeter 15 år siden

Man kan nu komme langt på en skål havregryn og en god film. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1816 Kruse 15 år siden

#1812:

Tak, men nu skal det heller ikke lyde som om jeg sulter. Jeg bor trods alt stadig hjemme hos forældrene, så det eneste jeg stort set bruger penge på er film :)
Men sålænge jeg ikke har fundet et arbejde, så forsvinder pengestanden langsomt, og så er der ikke råd til at købe særligt mange film....hvilket jo er trist!

Det var planen at jeg i dette sabbatår skulle øge mine filmindkøb om måneden, ikke reducere dem ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1817 Lord Beef Jerky 15 år siden

#1816 Ligegyldig hvad er du ubetinget den teenager på filmz med den bedste smag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1818 mr gaijin 15 år siden

Lord Beef Jerky (1817) skrev:
#1816 Ligegyldig hvad er du ubetinget den teenager på filmz med den bedste smag.

Og det er meget mere værdifuldt end en stor filmsamling.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1819 wimmie 15 år siden

Og som kan stave ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1820 HonoDelLoce 15 år siden

wimmie (1819) skrev:

Og som kan stave ;)

Og det skam man slet slet slet ikke undervurdere det gode i !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: