Gravatar

#18311 Åkepool 12 år siden

HonoDelLoce (18302) skrev:
En lille hurtig opdatering på den sidste uge:

Firewall 6/10 (første gang i umenneskelige tider, jeg ser film i TV -og helt sikkert sidste gang på en kanal med reklamer!)
Oblivion 7/10
Jack Reacher 8/10

Jeg er til gengæld meget tæt på at være enig med dig. Dog gjorde den sidste 1/3 ikke nok dårligt til at smide "Oblivion" ned fra de 8/10 som jeg gav den. Det kan være når jeg genser den på BD, at den falder, one never know.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18312 Ispep 12 år siden

Nåh, den var mig blot ikke særlig sjov, selvom den til tider prøvede på at være det. Ja okay, jeg træk da på smilebåndet en enkelt gang, men noget godt grin fik jeg ikke.

Ellers fik jeg også hvad jeg kom efter. Masser af kampe og god teknik :0
Gravatar

#18313 misuma 12 år siden

River Wild, Netflix UK.

Dejligt gensyn og den holder stadig intensiteten.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18314 misuma 12 år siden

Flight, Netflix Canada. (Tak til Wangsgaard!)

Jeg kunne lide historien og endnu bedre Denzel's præstation, men fandt filmen liiiidt kedelig til tider.

3,5/6
Gravatar

#18315 Sweetiebellefan 12 år siden

Paranormal Activity 3

I denne tredje del af filmen er det om to børn og den usynlige Toby som besøger dem hver nat.

Alle gode gange tre.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18316 Wangsgaard 12 år siden

misuma (18314) skrev:
Flight, Netflix Canada. (Tak til Wangsgaard!)

Jeg kunne lide historien og endnu bedre Denzel's præstation, men fandt filmen liiiidt kedelig til tider.

3,5/6

Your welcome, mangler selv at se den :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18317 loki 12 år siden

Pacific Rim

Jeg tog i biffen for at se gigantiske CGI-robotter i slagsmål med gigantiske ØgleUhyrer, og det lykkes til fulde. Men alt andet er også skræmmende elendigt:

- Musikken er ikke mindeværdig.
- Lydsiden er BRRRRR TÅGEHOOOOORN BRRRRRRRRRR.
- Dialogen er ensformig og tam.
- Historien/plottet er ufattelig klichefyldt (ikke grundideen, men alt hvad der derefter følger) både mht. overordnet handling og individuelle scener.
- Skuespillerne er meget endimensionelle og det er yderst få scener som er mere end bare replikker.
- Humoren er 100% forfejlet.
Den eneste kvinde er, på trods af hendes kampegenskaber, meget underdanig i en ellers 100% mandsdomineret robotverden. Virkelig besynderlig rolle nu om dage.

3/6. Jeg fik hvad jeg kom efter.

-----

Cloud Atlas

Svær film at bedømme. Tror godt jeg kan lide den heh. Skal genses en gang.

??/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#18318 knipsknips 12 år siden

Criminal Minds - Sæson 1

5/6
Gravatar

#18319 misuma 12 år siden

New Girl, Netflix USA

Jeg havde en forventning om at serien ville være tam og lam. Jeg tog fejl!

Serien er lidt skæv hvilket jeg nyder. Dialogen er skarp og sjov og jeg kan faktisk lide personerne.

4/6
Gravatar

#18320 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

Ja, New Girl er faktisk rigtig underholdende. Da jeg starte med at se det, troede jeg, at det ville være The Zooey Deschanel-show, men alle figurer har faktisk noget at byde på og er ret gode.

Skriv ny kommentar: