Gravatar

#18701 BN 12 år siden

Skeloboy (18699) skrev:
The Bourne Ultimatum
Den bedste i rækken, men er ikke imponeret. Rigtig god og gedigen action, men jeg er ikke rigtig interesseret i hovedkarakteren...

5/10

Undskyld, men jeg er nødt til at indsætte den her:

LOL

Den bedste Bourne-film får kun 5/10!!! (Så tør jeg slet ikke tænke på, hvad min egen favorit 'Supremacy' får, hehe.) ... Man kan vist roligt, at Bourne-trilogien slet, slet ikke er noget for dig. :-D
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#18702 Ispep 12 år siden

Bourne Ultimatum er fantastisk, punktum!
Gravatar

#18703 Kisbye 12 år siden

Nu skal man jo ikke forvente sig meget af film hvor Matt Damon er med i, har jeg hørt. Det ikke ligefrem en skuespiller man står op og klapper af.

For at være lidt seriøs, så er det heller ikke noget der siger mig så meget, men jeg er nok heller ikke målgruppen.
Har givet den 6/10.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#18704 Mikkel Abel 12 år siden

The Joneses

Tjaaah, ideén er på sin måde interessant nok, men når alt kommer til alt føles det bare ikke som om der er særlig meget at komme efter. Karaktererne er alt for overfladiske og filmen havde nok ikke været meget værd uden David Duchovny.

3/6

American Reunion

Fedt at alle de gamle er tilbage og filmen har ganske mange sjove scener. Nogle gange falder skuespillet en smule igennem.

4/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18705 Riqon 12 år siden

Before Midnight

Jeg har ikke set nogle af de andre i denne trilogi, så vidste ikke helt, hvad jeg havde i vente, udover at jeg altid har syntes godt om Ethan Hawke som skuespiller. Denne film er meget anderledes end mange andre film på flere måder. Hvor dialog i mange film føles som noget, der er skrevet på en koncentreret måde for at formidle historiens handling til publikum, så føles dialog i denne film (for det meste) ægte - som om man er en flue på væggen i rigtige situationer og følger et par mennesker omkring 40, som går og diskuterer alt mellem himmel og jord (men først og fremmest deres forhold). Der er tale om lange scener og overraskende få cuts, og havde det ikke været for veloplagte og talentfulde skuespillere, så havde filmen været kedelig. Men de troværdige præstationer og det intelligente manuskript gør, at i hvert fald undertegnede følte sig revet med af samtalerne og både følte for at le og græde, selvfølgelig på helt behersket vis. Det var en meget mindeværdig oplevelse, og jeg skal helt sikkert se de to tidligere film i denne serie. 6/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18706 Ispep 12 år siden

Kan undre mig en smule over den gode oplevelse når du ikke har set de andre - også selvom der er exposition nok i Midnight til at lægge to og to sammen, men stadig. Jeg finder den dog personligt som det svageste led.
Gravatar

#18707 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

#18705 -

Interessant, jeg havde faktisk ikke overvejet, at man kunne få så god en oplevelse, når man ikke har set de to første. :)
Gravatar

#18708 Giraffen 12 år siden

American Graffiti

I ”American Graffiti” møder vi de fire teenagere Curt, Steve, John og Terry på deres sidste sommernat inden de tager af sted til College.

Filmen fungerer som et nostalgisk tilbageblik på Amerikas uskyldige start tressere og er spækket fra start til slut med et konstant soundtrack af tidens største hits. Rollelisten består bl.a. andet af Ron Howard, Richard Dreyfuss og en ung Harrison Ford. Samlet set gør hele rollebesætningen det fint og man nyder at være i deres selskab så længe det varer. Tresserne eller ej så er filmens tema om overgangsfasen fra ung til voksen tidsløst og ligeså betydningsfuldt i dag som det var dengang.

”American Graffiti” er en glimrende lille film, som dog ikke er helt fejlfri, men ikke desto mindre et blik værd.

5/6
Gravatar

#18709 Big Daddy 12 år siden

#18708 Helt enig. Den er bestemt en anbefaling værd.
Os, De Konforme
Gravatar

#18710 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

Jeg er kommet igennem "Avatar: The Last Airbender": http://www.lxxiv.dk/#post89

Skriv ny kommentar: