Gravatar

#18991 MMB 12 år siden

Ispep (18990) skrev:
Blot det udtryksmæssige aspekt, som ofte går igen i hans film (lyden af vind, vanddråber o.s.v.) som spiller en aktiv rolle. Derfor er det næsten en opgave i sig selv at analysere lyden :D

Makes sense :)
Gravatar

#18992 Riqon 12 år siden

Ispep (18990) skrev:
Så må det dæleme have været en skidt biograf/3D lærred. Kom til Thisted eller Klovborg, men det kan Michael Andersen sikkert guide dig bedre igennem, for jeg fik en ud-af-kroppen 3D effekt/oplevelse som jeg har meget svært ved at se kan opnås i 2D.

Ok, jeg underdrev eller overdrev måske lidt, når jeg tænker nærmere over det. Jeg formåede da at blive svimmel de første 10 minutter (i tvivl om hvad som var op/ned), hvilket nok til dels skyldes fornemmelsen af dybde. Men der findes helt sikkert bedre 3D-biografer, end den jeg var i.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18993 Skeloboy 12 år siden

The Master
Suverænt skuespil - middelmådig historie.

Håndværket i The Master er upåklageligt, men jeg sidder lidt med en følelse af: hvorfor skal jeg se denne historie?

7/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18994 Michael Andersen 12 år siden

Var det i Bærgen Shino? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18995 Riqon 12 år siden

Bærken Shino, yes, i forbindelse med filmfestivalen.
Gravatar

#18996 Michael Andersen 12 år siden

Ok. De bruger Real D. Du har set den med billige briller og sølvlærred Så. Jeg ved ikke lige hvordan udbuddet af 3D-systemer ser ud i Norge, men hvis du en dag finder en biograf med XpanD 3D eller Dolby 3D, så er det bedre alternativer.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18997 wiseguy 12 år siden

Brugen af 3D i "Gravity" er klart noget af det mest imponerende, jeg nogensinde har set.
Gad godt at se den i IMAX
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18998 Åkepool 12 år siden

Steffan Rasmussen (18981) skrev:
Så altså hans næstbedste.

Ha, jeg tænkte præcis det samme :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18999 Riqon 12 år siden

#96 -

Ved 99% af de film, der bliver lavet, går man heldigvis ikke glip af ret meget ved at se dem i 2D. ;)
Gravatar

#19000 wiseguy 12 år siden

Riqon (18999) skrev:
Ved 99% af de film, der bliver lavet, går man heldigvis ikke glip af ret meget ved at se dem i 2D. ;)

Gravity tilhører bestemt den sidste ene procent.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: