Blot det udtryksmæssige aspekt, som ofte går igen i hans film (lyden af vind, vanddråber o.s.v.) som spiller en aktiv rolle. Derfor er det næsten en opgave i sig selv at analysere lyden :D
Så må det dæleme have været en skidt biograf/3D lærred. Kom til Thisted eller Klovborg, men det kan Michael Andersen sikkert guide dig bedre igennem, for jeg fik en ud-af-kroppen 3D effekt/oplevelse som jeg har meget svært ved at se kan opnås i 2D.
Ok, jeg underdrev eller overdrev måske lidt, når jeg tænker nærmere over det. Jeg formåede da at blive svimmel de første 10 minutter (i tvivl om hvad som var op/ned), hvilket nok til dels skyldes fornemmelsen af dybde. Men der findes helt sikkert bedre 3D-biografer, end den jeg var i.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Ok. De bruger Real D. Du har set den med billige briller og sølvlærred Så. Jeg ved ikke lige hvordan udbuddet af 3D-systemer ser ud i Norge, men hvis du en dag finder en biograf med XpanD 3D eller Dolby 3D, så er det bedre alternativer.
#18991 MMB 12 år siden
Makes sense :)
#18992 Riqon 12 år siden
Ok, jeg underdrev eller overdrev måske lidt, når jeg tænker nærmere over det. Jeg formåede da at blive svimmel de første 10 minutter (i tvivl om hvad som var op/ned), hvilket nok til dels skyldes fornemmelsen af dybde. Men der findes helt sikkert bedre 3D-biografer, end den jeg var i.
#18993 Skeloboy 12 år siden
Suverænt skuespil - middelmådig historie.
Håndværket i The Master er upåklageligt, men jeg sidder lidt med en følelse af: hvorfor skal jeg se denne historie?
7/10
#18994 Michael Andersen 12 år siden
Var det i Bærgen Shino? :)
#18995 Riqon 12 år siden
#18996 Michael Andersen 12 år siden
#18997 wiseguy 12 år siden
Gad godt at se den i IMAX
#18998 Åkepool 12 år siden
Ha, jeg tænkte præcis det samme :)
#18999 Riqon 12 år siden
Ved 99% af de film, der bliver lavet, går man heldigvis ikke glip af ret meget ved at se dem i 2D. ;)
#19000 wiseguy 12 år siden
Gravity tilhører bestemt den sidste ene procent.