#1900 Jeg er superglad for HD DVD udgaven, som jeg har set et par gange, men det irriterede mig, at man missede muligheden for at have begge udgaver på samme disc, når der decideret er tale om to forskellige udtryk til samme film. Det ser ud til, at BD udgaven råder bod på dette og derfor skal den udgave også hjem til "farmand" :) Tak for info'en!!!
Man mangler blot Point Blank med Lee Marvin på disken :)
Tjek lige [url= Kan ikke vente med at blive gråhåret!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, det ser ud til at være en glimrende udgivelse. Det skal siges at jeg bare hurtigt skippede igennem filmen, så jeg kan selvfølgelig have misset noget, men umiddelbart så alt rigtigt fornuftigt ud. :)
Hehe, hvis der skulle være plads til den, skal de vist have nogle nye skiver på banen. "Point Blank" hjem til samlingen en dag, jeg har aldrig set den og var ikke klar over at "Payback" reelt er et remake, men man kan godt se hvor Brian Helgeland har hentet inspiration henne. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Body Of Lies (2/6) - Puha, kun et par enkelte spændende sekvenser, ellers en film med enorme problemer hvad angår formidling af et budskab og ligeså fordybelse i konflikten samt karaktererne. Egentlig bare en skodfilm som sammen med Black Hawk Down udgør de dårligste Ridley Scott film til dato - hvilket efter min mening (jeg ved at mange af jer er fanboys) siger en hel del.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1900 - har stadig kun set den normale udgave af Payback - og det er en del år siden. Går meget og leger med tanken om at købe Payback DC på blu-ray, men tror jeg venter til den falder lidt mere i pris. Er DC virkelig så meget bedre at jeg bør investere i den?
En storslået episk fortælling om T.E. Lawrence's heroiske eventyr. Det er svært at tage øjnene fra Peter O'Toole i denne film. Han leverer en fremragende præstation. Men birollerne leverer også et fremragende stykke arbejde. Alec Guinness, Anthony Quinn og Omar Sharif er alle glimrende. Filmen er også utroligt smuk filmet. Jeg tror aldrig at ørkenen har set smukkere ud end i denne film. Og når det så bliver akkompagneret af Maurice Jarre's smukke musik, ja så går det op i en højere enhed. David Leans episke fortælling hører uden tvivl til blandt toppen af episke film. Fremragende film!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1906 Så meget anderledes, er en bedre beskrivelse! Det er helt utroligt at se forskellen mellem de to film, udfra en andet klipning, anden farvetone og andet soundtrack. Personligt kan jeg klart bedst lide DC'eren, men kombinationen er det stærke kort.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg vil ikke sige at den er bedre, men som bruce skriver er den MEGET anderledes, hvilket bedst kan understøttes ved at der er oprettet en side specifikt til DC'eren på IMDb, noget jeg aldrig før har set ved en DC. I mine øjne er begge udgaver lige gode og hvis du vil ha' DC alene, sælger jeg min på BD. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
fandt den til 30 kr i blockbuster så den skulle lige prøves. ved ikke hvorfor men efter at Nikolaj har lagt stemme til Ratatouille ser jeg hele tiden den rotte for mig når jeg hører hans stemme, og det gør så at jeg ikke kan tage Nikolaj seriøst i denne her film, han spiller rollen fint men den er alt for hollywood inspireret og den blev sgu for langtrukket for mig da historien var igang, som en del herinde også har skrevet er den meget forudsigelig desværre alt for meget ideen er fin men det passer bare ikke rigtig ind i det de kommer med. 2/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1901 Bobby Singer 15 år siden
#1902 filmz-Bruce 15 år siden
Man mangler blot Point Blank med Lee Marvin på disken :)
Tjek lige [url= Kan ikke vente med at blive gråhåret!
#1903 filmz-Utyske 15 år siden
Ja, det ser ud til at være en glimrende udgivelse. Det skal siges at jeg bare hurtigt skippede igennem filmen, så jeg kan selvfølgelig have misset noget, men umiddelbart så alt rigtigt fornuftigt ud. :)
Hehe, hvis der skulle være plads til den, skal de vist have nogle nye skiver på banen. "Point Blank" hjem til samlingen en dag, jeg har aldrig set den og var ikke klar over at "Payback" reelt er et remake, men man kan godt se hvor Brian Helgeland har hentet inspiration henne. :)
#1904 MOVIE1000 15 år siden
jah er det noget galt i det
#1905 Lord Beef Jerky 15 år siden
#1906 McPeter 15 år siden
#1907 Kruse 15 år siden
En storslået episk fortælling om T.E. Lawrence's heroiske eventyr. Det er svært at tage øjnene fra Peter O'Toole i denne film. Han leverer en fremragende præstation. Men birollerne leverer også et fremragende stykke arbejde. Alec Guinness, Anthony Quinn og Omar Sharif er alle glimrende. Filmen er også utroligt smuk filmet. Jeg tror aldrig at ørkenen har set smukkere ud end i denne film. Og når det så bliver akkompagneret af Maurice Jarre's smukke musik, ja så går det op i en højere enhed. David Leans episke fortælling hører uden tvivl til blandt toppen af episke film. Fremragende film!
#1908 filmz-Bruce 15 år siden
#1909 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg vil ikke sige at den er bedre, men som bruce skriver er den MEGET anderledes, hvilket bedst kan understøttes ved at der er oprettet en side specifikt til DC'eren på IMDb, noget jeg aldrig før har set ved en DC. I mine øjne er begge udgaver lige gode og hvis du vil ha' DC alene, sælger jeg min på BD. :)
#1910 MOVIE1000 15 år siden
fandt den til 30 kr i blockbuster så den skulle lige prøves.
ved ikke hvorfor men efter at Nikolaj har lagt stemme til Ratatouille ser jeg hele tiden den rotte for mig når jeg hører hans stemme, og det gør så at jeg ikke kan tage Nikolaj seriøst i denne her film, han spiller rollen fint men den er alt for hollywood inspireret og den blev sgu for langtrukket for mig da historien var igang, som en del herinde også har skrevet er den meget forudsigelig desværre alt for meget ideen er fin men det passer bare ikke rigtig ind i det de kommer med.
2/6