Pigen og pressefotografen...........4/10 Oblivion BD............................7-8/10 Date Movie................................3/10 Superhero Movie BD................2-3/10 Star Trek: Into Darkness 3D BD...7/10 Cowboy, Indianer og Hest serien8-9/10 Happy Gilmore...........................5/10 Team America: World police.........7/10
Film jeg ikke har set før nu:
Nitro Circus the movie 3D BD.5/10 Ringers: Lord of the fans.......4/10 The Ambassador..................7/10 House of Cards sæson 1...9-10/10 Flight...............................7-8/10 Only God forgives.................7/10 Flash Gordon........................5/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Så har jeg fået set 4 film af Yasuzo Masumura. De var ikke helt på højde med hans Red Angel, men de har alle noget interessant at byde på. Han laver seksuel ladet film, der er på sin vis er ret perverse. De er selvfølgelig ikke explicitte.
Ved nærmere eftertanke skal Blind Beast have 9/10 , og det kræver selvfølgelig lige et par ord også :)
Blind Beast af Yasuzo Masumura(IMDB) er en helt igennem perverteret og bizar film. Den starter med model, der har lagt krop til en udstilling af billeder og skulpturer. Hun besøger selv udstillingen, og her ser hun en blind mand befamle en skulptur af hende. Senere bliver hun kidnappet af selv samme mand, som også er skulptør, og resten af filmen foregår mest i et rum, der ser således ud: http://hopeliesat24framespersecond.files.wordpress...
Det kan vel beskrives som en sodamachocistisk kærlighedshistorie, men uanset hvad filmen er, så vil dens billeder ikke lige forlade min hjerne foreløbigt.
Vel nok årets bedste børnefilm for mit vedkommende. Filmen har først premiere på torsdag d. 28 november men så den ifm. gallapremieren i Empire Bio. Enormt smuk børnefilm, med en vidunderlig håndtegnet animationsstil. Derudover en virkelig hjertevarm og underholdende historie, med et godt budskab og de danske stemmer sad lige i skabet. Sjældent at man får lov til at opleve fransk børnefilm, i de danske biografer. Og så oven i købet i en skyhøj kvalitet.
Børnefilmen der bare skal ses, hvis man har interesse for europæisk animationsfilm.
8/10.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#19121 Pécuchet 12 år siden
Aha?
#19122 Driver 12 år siden
Hal Ashby og Peter Sellers. Behøver man sige mere. Lunefuld, humoristisk og masser på hjerte, et hjertevarmt hjerte!
9/10
#19123 MOVIE1000 12 år siden
Oblivion BD............................7-8/10
Date Movie................................3/10
Superhero Movie BD................2-3/10
Star Trek: Into Darkness 3D BD...7/10
Cowboy, Indianer og Hest serien8-9/10
Happy Gilmore...........................5/10
Team America: World police.........7/10
Film jeg ikke har set før nu:
Nitro Circus the movie 3D BD.5/10
Ringers: Lord of the fans.......4/10
The Ambassador..................7/10
House of Cards sæson 1...9-10/10
Flight...............................7-8/10
Only God forgives.................7/10
Flash Gordon........................5/10
#19124 Skeloboy 12 år siden
Kisses, 8/10
Manji, 7/10
Irezumi, 7/10
Blind Beast, 7/10
#19125 Sweetiebellefan 12 år siden
Daniel Day Lewis og andre stjerner er med i denne drømmeagtige musical om hvordan film bliver lavet i svundne tider.
Smuk at se på, men halvdelen af sangene er glemt imens at musicals på den store skærm havde det svært i den tid.
8/10
#19126 Skeloboy 12 år siden
Blind Beast af Yasuzo Masumura(IMDB) er en helt igennem perverteret og bizar film. Den starter med model, der har lagt krop til en udstilling af billeder og skulpturer. Hun besøger selv udstillingen, og her ser hun en blind mand befamle en skulptur af hende. Senere bliver hun kidnappet af selv samme mand, som også er skulptør, og resten af filmen foregår mest i et rum, der ser således ud: http://hopeliesat24framespersecond.files.wordpress...
Det kan vel beskrives som en sodamachocistisk kærlighedshistorie, men uanset hvad filmen er, så vil dens billeder ikke lige forlade min hjerne foreløbigt.
#19127 Mikkel Abel 12 år siden
Jep!
#19128 Sweetiebellefan 12 år siden
Live action filmen med Yogi Bear hvor Jellystone trues med at tages over.
Let underholdning men med overbrugte jokes og popmusik.
7/10
#19129 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19130 Twister 12 år siden
Vel nok årets bedste børnefilm for mit vedkommende. Filmen har først premiere på torsdag d. 28 november men så den ifm. gallapremieren i Empire Bio. Enormt smuk børnefilm, med en vidunderlig håndtegnet animationsstil. Derudover en virkelig hjertevarm og underholdende historie, med et godt budskab og de danske stemmer sad lige i skabet. Sjældent at man får lov til at opleve fransk børnefilm, i de danske biografer. Og så oven i købet i en skyhøj kvalitet.
Børnefilmen der bare skal ses, hvis man har interesse for europæisk animationsfilm.
8/10.