Gravatar

#19391 Giraffen 11 år siden

Wreck-It Ralph

Fantastisk hyldest til videospil og et herligt bekendtskab for alle som er vokset op med Mario, Street Fighter og Pac-Man etc.

5/6
Gravatar

#19392 Herrguth 11 år siden

Set den sidste uges tid:

Drugstore Cowboy - 5/10
Hellraiser: Revelations - 1/10
Danny the Dog - 7/10
13 Conversations About One Thing - 6/10
The Wolf of Wall Street - 8/10
The King of Comedy - 8/10
Fantastic Four - 5/10
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer - 5/10
Honeymoon in Vegas - 4/10
Better Off Dead... - 6/10

Kortfilm:
Switchcraft - 6/10
Monsieur Pointu - 4/10
The Metamorphosis of Mr. Samsa - 6/10
Gravatar

#19393 Skeloboy 11 år siden

Star Trek - The Original Series, 8/10
Star Trek - The Animated Series, 4/10
Star Trek: The Motion Picture, 8/10
Star Trek II: The Wrath of Khan, 8/10
Star Trek III: The Search For Spock, 7/10
Star Trek IV: The Voyage Home, 3/10
Star Trek V: The Final Frontier, 4/10
Star Trek VI: The Undiscovered Country, 8/10

Lidt kort om min oplevelse.

Star Trek - TOS er ret fantastisk. For det meste. Desværre er der ikke meget at komme efter i sæson 3.

Star Trek - TAS er generelt irriterende, selvom historierne nogen gange er gode. Men Spocl er blevet til en irriterende karakter i serien.

Jeg er ret uenig med IMDB's score. Synes The Motion Picture er ret så god, mens The Voyage Home virkelig er ringe.

Glæder mig sgu til The Next Generation!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19394 Kisbye 11 år siden

Jeg er øjeblikket ude ved en gammel gartner, så er har ikke set så mange film som jeg plejer. Dog ser jeg lidt stumfilm i bussen frem og tilbage.
Det er fint, da jeg har set for få film fra 1910'erne

I den forgående uge har jeg set:
État de siège (1972) - 8/10
Verdens undergang (1916) - 8/10
Breaking the Waves (1996) - 8/10
Démanty noci (1964) - 7/10
Mon oncle Antoine (1971) - 7/10
Kazoku gêmu (1983) - 7/10
Jeppe på bjerget (1981) - 7/10
Den korte sommer (1976) - 6/10

Jeg kan huske at have været fascineret af TOS som lille, hvor det blev sendt på tysk fjernsyn.
Har prøvet at gå igang med det nogle gange, men syntes det virker håbløst uddateret. Ved godt det ikke burde have noget at sige og prøver nok igen på et tidspunkt.

Så TOS og TAS mangler jeg at få set.

Ja, TNG er super. Jeg genser den vel en gang om året.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19395 Åkepool 11 år siden

Fridag (19384) skrev:
Hmm, er du ironisk?

Nej.

Fridag (19384) skrev:
selv om det er korrekt, at udseende absolut kan og vil spille ind, så er det ikke alt.

Nej, det er bestemt ikke alt, men som du selv skriver, så kan og vil det spille ind. Jeg ved udemærket at kønne piger kan blive mobbet, det behøver man ikke at have arbejdet med, for at vide. Det oplever man gennem et langt liv ;)

Men min personlige mening er, at det er meget mere effektfuldt, at Carrie er en knap så køn pige, som Spacek, for helt ærligt, så er Moretz jo flot nok til rent faktisk at kunne blive prom-queen og så har det slet ikke samme effekt at hun bliver valgt, som da Spacek bliver det i originalen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19396 misuma 11 år siden

Daredevil, directors cut.

Bedre, mørkere, men filmen har stadig en B-filmsvibe...

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19397 Fredag 11 år siden

Åkepool (19395) skrev:
Det oplever man gennem et langt liv
I know (fra en olding til en anden;), hvis man ellers ikke lukker af for det meste:-P

Åkepool (19395) skrev:
Men min personlige mening er, at det er meget mere effektfuldt, at Carrie er en knap så køn pige, som Spacek, for helt ærligt, så er Moretz jo flot nok til rent faktisk at kunne blive prom-queen
Også fair nok og det med promqueen er rigtigt nok og klart, det kan have en effekt, at man tror på det man ser og der virker en mindre pæn pige nok bedre som mobbeoffer. Men udover det, så synes jeg det bliver et ensidigt og fordomsfuldt billede, hvis film KUN kunne afspejle tingene så unuanceret (hvad de heller ikke altid gør selvfølgelig:). Men kan høre vi nok næppe er uenige, så forsat god dag gamling :-D
Gravatar

#19398 Sweetiebellefan 11 år siden

The Wolfman

En varulv er løs omkring England i denne gyser.

Godt brug af makeup.

9/10

Finding Neverland

Bag om scenen med forfatteren af Peter Pan.

Fantastisk version af Peter Pan.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19399 Åkepool 11 år siden

Fridag (19397) skrev:
så forsat god dag gamling

Lige over old man, selvom jeg ikke tror at du er helt oppe ved mig aldersmæssigt ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19400 Fredag 11 år siden

Du skal ikke tro dig for sikker, men mener dog at huske at du et par år ældre, men det er næppe meget mere tror jeg:-) Jeg er 44 om 2 uger.

Skriv ny kommentar: