Kick ass BD...............................7/10 Man of steel 3D BD.....................5/10 The Party..................................7/10 Sherlock sæson 1.....................10/10 Sherlock sæson 2..................9-10/10 Madagascar 3 3D BD...................7/10 Game of thrones sæson 1 BD.......9/10 Silver Linings playbook BD........8-9/10 Deuce bigalow: European Gigolo...3/10 Bill and Teds excellent adventure..4/10
Film jeg ikke har set før nu:
The Witches from Eastwick.....................6/10 American grafitti...................................6/10 Kick ass 2 BD.......................................7/10 Superman: Kryptons sidste søn..............6/10 Django.............................................5-6/10 Broen sæson 1..................................7-8/10 Lilyhammer sæson 1.............................9/10 Hobbitten: En uventet rejse E.E. 3D BD.10/10 Sherlock sæson3.............................9-10/10 The Great Gatsby 3D BD.......................7/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg viste Aladdin til min forlovede her til morgen, mens vi spiste pandekager. Bottomline: Hun kunne godt lide den, selv om hun syntes, Aladdin opførte sig idiotisk. PS. Gode pandekager.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg ser selv mange film, som jeg har en forventning om, ikke er særligt gode. Så f.eks. i går "Ghost Rider: Spirit of vengeance" og den levede fuldt ud op til mine lave forventninger.
Men at gense en film man har set og altså ved er lort, det kræver sgu sin mand. Respekt ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg ser selv mange film, som jeg har en forventning om, ikke er særligt gode. Så f.eks. i går "Ghost Rider: Spirit of vengeance" og den levede fuldt ud op til mine lave forventninger.
Men at gense en film man har set og altså ved er lort, det kræver sgu sin mand. Respekt ;)
hehe har en hylde stående med film jeg skal se om det er en jeg vil beholde eller om den skal sælges, filmen her røg til salg, har dog ikke store forventninger om at den bliver solgt :P Ghost rider 2 er sgu heller ikke det bedste, den pinlige humor også Idris Elba som franskmand.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg så første afsnit af tv-serien Castle med Nathan Filion. Det ligner umiddelbart bare endnu en triviel murder-of-the-week krimiserie, ikke noget jeg tror jeg vil bruge mere tid på.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Min fintfølende føler tog lidt fejl. Jeg troede jeg sku' se en film ala Dead Snow, men nej.
Humoren er der ikke, hvilket jeg vel ikke kan klandre filmen for, men istedet mine forventninger. Skuespillet er okay, dog lidt for overdrevet til min smag.
Filmen ses igennem den ene soldats kamera, men det er svært at blive ramt af uhyggen i den fart desværre.
Den har dog splat og kreativiten på sin side, det er herligt at opleve døde tyske soldater syet sammen med slidte og gamle maskindele.
#19401 Åkepool 11 år siden
Jeg er 44 lige nu og runder 45 i maj.
#19402 Fredag 11 år siden
#19403 MOVIE1000 11 år siden
Man of steel 3D BD.....................5/10
The Party..................................7/10
Sherlock sæson 1.....................10/10
Sherlock sæson 2..................9-10/10
Madagascar 3 3D BD...................7/10
Game of thrones sæson 1 BD.......9/10
Silver Linings playbook BD........8-9/10
Deuce bigalow: European Gigolo...3/10
Bill and Teds excellent adventure..4/10
Film jeg ikke har set før nu:
The Witches from Eastwick.....................6/10
American grafitti...................................6/10
Kick ass 2 BD.......................................7/10
Superman: Kryptons sidste søn..............6/10
Django.............................................5-6/10
Broen sæson 1..................................7-8/10
Lilyhammer sæson 1.............................9/10
Hobbitten: En uventet rejse E.E. 3D BD.10/10
Sherlock sæson3.............................9-10/10
The Great Gatsby 3D BD.......................7/10
#19404 Riqon 11 år siden
#19405 Åkepool 11 år siden
#19406 MOVIE1000 11 år siden
hehe har en hylde stående med film jeg skal se om det er en jeg vil beholde eller om den skal sælges, filmen her røg til salg, har dog ikke store forventninger om at den bliver solgt :P
Ghost rider 2 er sgu heller ikke det bedste, den pinlige humor også Idris Elba som franskmand.
#19407 Riqon 11 år siden
#19408 Sweetiebellefan 11 år siden
Alletiders live action/tegnefilm.
FIlmet ved den lukkede zoo i Hollywood.
10/10
My Week with Marilyn
Bag scenen med Marilyn Monroe.
Et af 2011s højdepunkter.
8/10
#19409 elwood 11 år siden
Jeg ser den kun på grund af Nathan Fillion, som jeg synes er ganske sjov i den.
Men ellers så nej, der er ikke rigtig nytænkning, den har sågar også det her sideløbene plot med en større konspiration.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19410 misuma 11 år siden
Min fintfølende føler tog lidt fejl. Jeg troede jeg sku' se en film ala Dead Snow, men nej.
Humoren er der ikke, hvilket jeg vel ikke kan klandre filmen for, men istedet mine forventninger. Skuespillet er okay, dog lidt for overdrevet til min smag.
Filmen ses igennem den ene soldats kamera, men det er svært at blive ramt af uhyggen i den fart desværre.
Den har dog splat og kreativiten på sin side, det er herligt at opleve døde tyske soldater syet sammen med slidte og gamle maskindele.
3,3/6 :P