Går ud fra at du ikke har fulgt med i vores Sæson 6 diskussion i den anden tråd, men der har jeg skrevet hvorfor The Constant også er den vigtigste episode i serien ;)
Fedt! For mig er favoritterne derudover The Brig, Orientation, Through the Looking Glass, I Do og ?. The Constant rev mig dog med på et næsten helt underligt indlevende plan. Faradays rolle gav også det sidste nøk mod det højere luftlag. Afsindig godt afsnit.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Class of Nuke 'Em High, 1986 En positiv overraskelde. Den er rigtig cheasy, men på den gode måde, som man kun kunne lave i 80'erne. Der er god grin og den er ganske underholdende.
4/10
Class of Nuke 'Em High Part II: Subhumanoid Meltdown, 1991 Der er simpelthen intet at komme efter her. Dybt elendig og fjollet. Mere behøver jeg ikke sige om den.
#3881 cansi 14 år siden
The Constant er den bedste episode in my mind ;)
Går ud fra at du ikke har fulgt med i vores Sæson 6 diskussion i den anden tråd, men der har jeg skrevet hvorfor The Constant også er den vigtigste episode i serien ;)
#3882 RasmusFL 14 år siden
#3883 elwood 14 år siden
Lyder satme godt!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3884 MouseMickey 14 år siden
#3885 Skeloboy 14 år siden
En positiv overraskelde. Den er rigtig cheasy, men på den gode måde, som man kun kunne lave i 80'erne. Der er god grin og den er ganske underholdende.
4/10
Class of Nuke 'Em High Part II: Subhumanoid Meltdown, 1991
Der er simpelthen intet at komme efter her. Dybt elendig og fjollet. Mere behøver jeg ikke sige om den.
0/10
#3886 Kiksmann 14 år siden
Har du set orginalen?
#3887 DarkLight 14 år siden
#3888 elwood 14 år siden
#3889 wimmie 14 år siden
But how did we get there???!!!
#3890 elwood 14 år siden