Gravatar

#19861 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden

#19860 -

Ganske enig mht. La vie d'Adèle, fantastisk film.

T. Nielsen (19860) skrev:
Uanset, så er det en film der vokser på en, hvis man lader den.

[indsæt seksuel og upassende joke her] :D
Gravatar

#19862 T. Nielsen 10 år siden

Ha ha ha:-) Good one Bruno.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#19863 Riqon 10 år siden

Riqon (19840) skrev:
Oz: The Great and Powerful

Et rigtig CGI-farveladeeventyr, præsenteret med afslappet humor og ironisk distance. Føles i udpræget grad som en tegnefilm, men heldigvis uden sange - ironien bliver endda tydeligere, da hovedpersonen ("Troldmanden") beder de syngende "munchinser" holde mund, akkurat som nogen af os føler for at gøre, når vi ser originalfilmen fra 1939. Generelt er den ganske underholdende, men ikke på nogen måde fantastisk. En helt ok Sam Raimi-film.

En kommentar mere til denne. Jeg læste på nettet, at rollen som Oz oprindelig var tiltænkt Robert Downey Jr.. Det giver virkelig god mening og havde helt sikkert gjort filmen 10x bedre. James Franco passer ikke rigtigt ind i rollen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19864 Batsy 10 år siden

Riqon (19863) skrev:
En kommentar mere til denne. Jeg læste på nettet, at rollen som Oz oprindelig var tiltænkt Robert Downey Jr.. Det giver virkelig god mening og havde helt sikkert gjort filmen 10x bedre. James Franco passer ikke rigtigt ind i rollen.

Årh det kunne være herligt! Han skulle jo sådan set bare spille sig selv, måske derfor han sagde nej :P?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19865 TP-DK 10 år siden

Batsy (19864) skrev:
Årh det kunne være herligt! Han skulle jo sådan set bare spille sig selv, måske derfor han sagde nej :P?

Så burde han også have sagt nej til alle de andre roller han har taget i det sidste lange stykke tid :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#19866 Riqon 10 år siden

Batsy (19864) skrev:

Det kender jeg ikke manden godt nok på et personligt plan til at vide, men kan i hvert fald se visse lighedstræk til Tony Stark på papiret, dog ikke i James Francos præstation.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19867 misuma 10 år siden

Så kom jeg igennem serien UNDER THE DOME.

Jeg må jo tilstå, at serien fangede mig såååååå.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19868 gi-jones 10 år siden

misuma (19867) skrev:
Så kom jeg igennem serien UNDER THE DOME.

Jeg må jo tilstå, at serien fangede mig såååååå.

4/6
Er det en miniserie, eller hvad?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19869 misuma 10 år siden

Niks, sæson 2 er vist i produktion nu.
Gravatar

#19870 misuma 10 år siden

All Is Lost, BD

En næsten dialogfri film med en fantastisk Robert Redford.

4,5/6

Skriv ny kommentar: