Breakfast Club er en af de bedste film der nogensinde er blevet lavet! Eftersom jeg også er en kæmpe sucker for Coming-of-Age film, så kunne det være at jeg skulle tjekke overstående film ud :)
"The Way Way Back" er en af mine personlige favoriter fra sidste år, klart værd at nævne :).
Nå, jeg har lige set "Pitch Perfect":
Den omhandler en pigegruppe på college, som prøver at vinde den store Acapella-turnering. Historien er byder ikke rigtig på nogle overraskelser, men det gør heller ikke så meget i denne type film. Syntes dog, at der var liiiiige lidt for mange sange med, og når man ved hvor historien ender, så er en spilletid på 112 minutter lidt for meget. Der var dog et par grin undervejs og jeg var ganske underholdt det meste af vejen. Og så var der dælme dulme referencer til "Breakfast Club"! Nå ja, så har den også unge piger i uniform.
Misuma, Kings of Summer og The Way Way Back er hermed sat på min watchlist.
Scent of a Woman har jeg aldrig set, men den står på min watchlist i forvejen.
Vil lige sige, at man kan få "White Squall" på Blu Ray meget billigt på Amazon Marketplace. Jeg har selv lige købt den for 36,35 kr. Det er dog en amerikansk udgivelse, men ifølge bluray.com er den regionsfri.
Her lidt karakterer på film, jeg har set det sidste stykke tid:
Cellar Dweller - 4/10 Ragewar (aka. The Dungeonmaster) - 3/10 Stoker - 8/10 Behind the Candelabra - 8/10 Attack of the 50 ft. Woman (1993) - 3/10
En af mine ynglings film i mine unge dage. Så måtte se, om den stadigvæk holdt.
Var ganske godt underholdt i de 2 timer, som The Rock varer. Er ikke fan af Michael Bays kunstneriske evner, men han kan nu underholde med eksplosioner og slowmotion sekvenser.
#20131 Brodersalsa 10 år siden
Eftersom jeg også er en kæmpe sucker for Coming-of-Age film, så kunne det være at jeg skulle tjekke overstående film ud :)
#20132 misuma 10 år siden
Breakfast Club er også toppen herhjemme.
Kan man betragte "A Scent Of A Woman" som en Coming Of Age film?
#20133 Brodersalsa 10 år siden
Nå, jeg har lige set "Pitch Perfect":
Den omhandler en pigegruppe på college, som prøver at vinde den store Acapella-turnering. Historien er byder ikke rigtig på nogle overraskelser, men det gør heller ikke så meget i denne type film. Syntes dog, at der var liiiiige lidt for mange sange med, og når man ved hvor historien ender, så er en spilletid på 112 minutter lidt for meget. Der var dog et par grin undervejs og jeg var ganske underholdt det meste af vejen. Og så var der dælme dulme referencer til "Breakfast Club"!
Nå ja, så har den også unge piger i uniform.
En fin no-brainer college/musical film. 6/10
#20134 Kisbye 10 år siden
Den ser interessant ud.
Har fundet udgaven med Tangerine Dream, så den ser jeg frem til at se.
#20135 Herrguth 10 år siden
Scent of a Woman har jeg aldrig set, men den står på min watchlist i forvejen.
Vil lige sige, at man kan få "White Squall" på Blu Ray meget billigt på Amazon Marketplace. Jeg har selv lige købt den for 36,35 kr.
Det er dog en amerikansk udgivelse, men ifølge bluray.com er den regionsfri.
Her lidt karakterer på film, jeg har set det sidste stykke tid:
Cellar Dweller - 4/10
Ragewar (aka. The Dungeonmaster) - 3/10
Stoker - 8/10
Behind the Candelabra - 8/10
Attack of the 50 ft. Woman (1993) - 3/10
#20136 knipsknips 10 år siden
En af mine ynglings film i mine unge dage. Så måtte se, om den stadigvæk holdt.
Var ganske godt underholdt i de 2 timer, som The Rock varer. Er ikke fan af Michael Bays kunstneriske evner, men han kan nu underholde med eksplosioner og slowmotion sekvenser.
Nostalgi 5/6
Filmen 4/6
#20137 T. Nielsen 10 år siden
#20138 knipsknips 10 år siden
haha, kan godt se, at det ser fjollet ud. Mente, at min nostalgi over The Rock var 5/6, og selve filmen her i 2014 var 4/6 ;)
Giver det mening?
#20139 T. Nielsen 10 år siden
#20140 Riqon 10 år siden