Insidious 4/10 Den har nogle gode ideer og et par scary moments men ellers alt for typisk og en smule kedelig. Sinister 5/10 Ok og til tider ganske effektiv...dog fesen slutning.
Nooooo, wimmie! De er da tjotjalt nice! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Titlen siger det hele - en dokumentar om Chris Claremont's X-Men, altså de 17 år, hvor Claremont's styrede Marvels X-Men og tog serien ud af glemslen, da den allerede var blevet lukket, til at blive Marvels bedst sælgende titel.
Det er en kort sag, vist lige under 50 min., den er billige at købe, bl.a. på Vimeo, men er man til tegneserier og specifikt X-Men, er det et godt blik bag kulisserne på en serie, som har skabt næsten alt hvad vi forbinder med X-Men i dag.
Doc of the Dead
Igen siger titlen det hele. Har man haft mulighed for at få et mindre kursus af evermind i zombier, er det begrænset hvor meget nyt der er at finde i denne dokumentar. Ikke desto mindre, er den ganske fornøjelig og giver et nogenlunde fornuftigt indblik i zombiefilm, dog med visse mangler.
#20161 evermind 10 år siden
Nooooo, wimmie! De er da tjotjalt nice! :O
#20162 Lord Beef Jerky 10 år siden
#20163 knipsknips 10 år siden
Stadigvæk en god krimiserie. Der er dog intet nyt i anden sæson, men er underholdt.
4/6
#20164 loki 10 år siden
Jeg tilslutter mig enigheden (og jeg ligger endda nok længere nede).
#20165 evermind 10 år siden
Det er også ligegyldigt, for I tager alle sammen fejl! ;)
#20166 loki 10 år siden
Tsk tsk... filmenens middelmådig (læs: elendighed) har tydeligvis påvirket din dømmekraft :p
#20167 T. Nielsen 10 år siden
#20168 Kruse 10 år siden
#20169 Kisbye 10 år siden
En karakter jeg ofte giver til film som jeg føler er ligegyldige, uden at være sådan direkte dårlige.
#20170 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden
Titlen siger det hele - en dokumentar om Chris Claremont's X-Men, altså de 17 år, hvor Claremont's styrede Marvels X-Men og tog serien ud af glemslen, da den allerede var blevet lukket, til at blive Marvels bedst sælgende titel.
Det er en kort sag, vist lige under 50 min., den er billige at købe, bl.a. på Vimeo, men er man til tegneserier og specifikt X-Men, er det et godt blik bag kulisserne på en serie, som har skabt næsten alt hvad vi forbinder med X-Men i dag.
Doc of the Dead
Igen siger titlen det hele. Har man haft mulighed for at få et mindre kursus af evermind i zombier, er det begrænset hvor meget nyt der er at finde i denne dokumentar. Ikke desto mindre, er den ganske fornøjelig og giver et nogenlunde fornuftigt indblik i zombiefilm, dog med visse mangler.
En anbefaling herfra.