#4030 jeg synes sæson 1 er bedre end sæson 2 da sæson 2 virker i længden en smule langtrukket, mens sæson 3 gør det lidt mere spændende og sæson 4 er bare action, sæson 5 er den mest spændende og bedste sæson indtil videre, da man får en del ting om øen at vide :)
top 5 af Lost sæsoner 1. 5 2. 3 3. 1 4. 4 5. 2
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Er lige kommet hjem fra Øst for Paradis efter at have set "A Single Man". Filmen er meget betagende rent visuelt. Mange super flotte nærbilleder og en i det hele taget smuk cinematografi samt glimrende redigering sikrer et meget stærkt visuelt udtryk. Colin Firth spiller fantastisk og filmen tager fat i tema om det at genfinde glæden ved livet. Dette tema fungerer perfekt og blender perfekt ind med det visuelle udtryk og de stærke skuespils præstationer.
Filmen kan stærkt anbefales.
5/6 stjerner.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#4035: Der er jeg faktisk ganske enig. Jeg sad og overvejede om fjerde sæson virkelig var svagere end den femte sæson, men jeg kan faktisk ikke rigtigt huske noget fra fjerde sæson, så det siger vist sig selv :)
#4036: Men de kommende sæsoner holder et så højt niveau, at du formentlig vil holde mere og mere af serien.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har lige genset Red Riding, denne gang på projektor. Skudt op i 104", viste der sig et andet billede. På 50" var de 16mm, skarpt optegnet og detaljeret, men det var det ikke i 4 gange størrelse. Absolut stadig kompetent, men ikke med samme skarphed og detaljegrad. Af gode grunde er sortniveauet også langt fra reference stadiet.
Jeg hiver video ned på:
7/10
Lyden var så absolut tilfredsstillende, en flot dialog med en fin klang, en god bund og få sekvenser, med fin surround atmosfære. Det er dog langt fra en imponator titel:
7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4031 Lord Beef Jerky 14 år siden
#4032 MOVIE1000 14 år siden
top 5 af Lost sæsoner
1. 5
2. 3
3. 1
4. 4
5. 2
#4033 Kruse 14 år siden
#4034 Twister 14 år siden
Er lige kommet hjem fra Øst for Paradis efter at have set "A Single Man". Filmen er meget betagende rent visuelt. Mange super flotte nærbilleder og en i det hele taget smuk cinematografi samt glimrende redigering sikrer et meget stærkt visuelt udtryk. Colin Firth spiller fantastisk og filmen tager fat i tema om det at genfinde glæden ved livet. Dette tema fungerer perfekt og blender perfekt ind med det visuelle udtryk og de stærke skuespils præstationer.
Filmen kan stærkt anbefales.
5/6 stjerner.
#4035 Lord Beef Jerky 14 år siden
1. 1 (6/6)
2. 2 (5/6)
3. 3 (5/6)
4. 5 (4/6)
5. 4 (3/6)
#4036 MMB 14 år siden
Men what the fuck, det kan være, at jeg, i modsætning til jer, synes det. :P
#4037 jessup 14 år siden
#4038 Kruse 14 år siden
#4036: Men de kommende sæsoner holder et så højt niveau, at du formentlig vil holde mere og mere af serien.
#4039 MOVIE1000 14 år siden
Min top 5 af Lost sæsoner :D
1. 5
2. 3
3. 1
4. 4
5. 2
#4040 filmz-Bruce 14 år siden
Har lige genset Red Riding, denne gang på projektor. Skudt op i 104", viste der sig et andet billede. På 50" var de 16mm, skarpt optegnet og detaljeret, men det var det ikke i 4 gange størrelse. Absolut stadig kompetent, men ikke med samme skarphed og detaljegrad. Af gode grunde er sortniveauet også langt fra reference stadiet.
Jeg hiver video ned på:
7/10
Lyden var så absolut tilfredsstillende, en flot dialog med en fin klang, en god bund og få sekvenser, med fin surround atmosfære. Det er dog langt fra en imponator titel:
7/10