#20166 Hvis de ord kommer fra manden, der gav den fantastiske Captain America: The First Avenger 1/6 (eller var det 1/10?), så er de mig heldigvis ret ligegyldige. ;)
#20168 Go Kruse! :D Jeg kunne sgu godt lide det dér astral projektions-tema i Insidious; det ser man ikke hele tiden i gyserfilm. (Eller også ser jeg for få gyserfilm ...?) Og så kan jeg godt lide James Wans film generelt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Igen siger titlen det hele. Har man haft mulighed for at få et mindre kursus af evermind i zombier, er det begrænset hvor meget nyt der er at finde i denne dokumentar. Ikke desto mindre, er den ganske fornøjelig og giver et nogenlunde fornuftigt indblik i zombiefilm, dog med visse mangler.
En anbefaling herfra. [/quote]
Jeg har haft adgang til bemeldte kursus, men kunne alligevel godt være fristet af den dokumentar alligevel. Tak for anbefalingen - var dokuen på Netflix? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Igen siger titlen det hele. Har man haft mulighed for at få et mindre kursus af evermind i zombier, er det begrænset hvor meget nyt der er at finde i denne dokumentar. Ikke desto mindre, er den ganske fornøjelig og giver et nogenlunde fornuftigt indblik i zombiefilm, dog med visse mangler.
En anbefaling herfra.
Jeg har haft adgang til bemeldte kursus, men kunne alligevel godt være fristet af den dokumentar alligevel. Tak for anbefalingen - var dokuen på Netflix? :)
Need for Speed, 2014 - 6/10 Kan glædeligt sige, at filmen var en positiv overraskelse, trods alle faresignalerne. Den fungerer godt takket være de ferme biljagter, som gjorde, at jeg faktisk følte mig pænt godt underholdt alene af den årsag, for handlingen er desværre tåbelig. Man kunne også have ønsket sig mere af personerne, men til gengæld er der virkelig styr på de vilde biljagter og ræs, som er noget af det bedste jeg har set i mange år. Ingen distraherende shaky cam eller noget.
Dirty Pretty Things, 2002 - 8/10 Interessant indblik i illegale indvandrere i London men ikke som en socialrealistisk film, men en sær blanding af krimi og drama. Plottet er godt fundet på og instruktør Stephen Frears blev også indstillet til en oscar på script siden. Godt tænkt, godt udført og suverænt godt spillet af Chiwetel Ejiofor i front, som er hans bedste præstation. Er spændt på at se instruktørens "Locke".
The Hours, 2002 - 8/10 Stærk og bevægende drama om tre kvinders sorg og smerte. Godt skrevet og smukt spillet. Nydelig fotografering og stærk slutning.
#20171 evermind 10 år siden
Hvis de ord kommer fra manden, der gav den fantastiske Captain America: The First Avenger 1/6 (eller var det 1/10?), så er de mig heldigvis ret ligegyldige. ;)
Go Kruse! :D Jeg kunne sgu godt lide det dér astral projektions-tema i Insidious; det ser man ikke hele tiden i gyserfilm. (Eller også ser jeg for få gyserfilm ...?) Og så kan jeg godt lide James Wans film generelt. :)
#20172 evermind 10 år siden
Doc of the Dead
En anbefaling herfra. [/quote]
#20173 evermind 10 år siden
#20174 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden
Jep, den amerikanske, tror jeg.
#20175 evermind 10 år siden
Og sorry for blond gut og teknik ovenfor. Move along, move along. :P
#20176 Ispep 10 år siden
Kan glædeligt sige, at filmen var en positiv overraskelse, trods alle faresignalerne. Den fungerer godt takket være de ferme biljagter, som gjorde, at jeg faktisk følte mig pænt godt underholdt alene af den årsag, for handlingen er desværre tåbelig. Man kunne også have ønsket sig mere af personerne, men til gengæld er der virkelig styr på de vilde biljagter og ræs, som er noget af det bedste jeg har set i mange år. Ingen distraherende shaky cam eller noget.
Dirty Pretty Things, 2002 - 8/10
Interessant indblik i illegale indvandrere i London men ikke som en socialrealistisk film, men en sær blanding af krimi og drama. Plottet er godt fundet på og instruktør Stephen Frears blev også indstillet til en oscar på script siden. Godt tænkt, godt udført og suverænt godt spillet af Chiwetel Ejiofor i front, som er hans bedste præstation. Er spændt på at se instruktørens "Locke".
The Hours, 2002 - 8/10
Stærk og bevægende drama om tre kvinders sorg og smerte. Godt skrevet og smukt spillet. Nydelig fotografering og stærk slutning.
#20177 Mikkel Abel 10 år siden
Kan det passe den har Nicole Kidman i sig?
#20178 Ispep 10 år siden
Ja, hun er uigenkendelig og hendes bedste præstation.
#20179 Michael Andersen 10 år siden
#20180 Mikkel Abel 10 år siden