Gravatar

#2911 Kiksmann 14 år siden

I am legend - Alternate Version

En mand er alene i New York efter en sygdom har raset, menneskeheden er næsten udryddet. Han kæmper for at finde en kur og andre overlevende.

Jeg følte mig ganske godt underholdt, selvom filmen har materiale til et gys eller to mere. Will Smith levere en habil indsats, og specielt det sidste øjeblik i hans laboratorium syntes jeg er super, da han indser hvilken handling han har gjort, der må siges at kunne trækkes nogen paralle tråde til andre doktorer i verdenshistorien.
Lyden og billede fandt jeg helt i top.

4/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2912 filmz-Bruce 14 år siden

a@babo (167) skrev:
Nu er der vist gået alt for meget matematik og ligninger i den. SÅ interessant er boxoffice altså heller ikke.

Ikke desto mindre har boxoffice efterhånden været det mest populære emne den forløbne måned, hvis man ser på antallet af tråde og indlæg og så er det vel fint at kunne verificere sandhedsværdien i det som påstås, uagtet at vejen dertil er en usandsynlig røvkedelig proces :) I det mindste kan man nu konkludere en del:

1) Tal for nye film er de ægte boxoffice tal. For gamle antal billetter ganget gennemsnitspris

2) Avatar er således IKKE justeret for inflation, heller ikke i oversigten over inflationsjusterede film og dens forhøjede priser får så lov at slå fuldt igennem på omsætningen justeret for inflation, hvilket kan få folk til at tro, at flere har set filmen, end det er tilfældet.

3) I 2010 tal har Avatar omsat for flest penge. Titanic har solgt dobbelt så mange billetter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2913 Skeloboy 14 år siden

#2912 - forkerte sted der..:)
Gravatar

#2914 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2908 Jeps, af præcis de årsager du allerede har forudset. Den var så dybt dybt elendig, at jeg fik mange gode grin undervejs. 5'eren er indtil videre den eneste der virkelig har kedet mig.

#2909 Jeg elsker at se dårlige film. De får mig ikke kun til at værdsætte de gode endnu mere, men i Saw-filmenes tilfælde, skaber de ligeså mange mindeværdige og grinagtige øjeblikke. I min vennekreds er det ikke helt uvant, at en Saw-film bliver citeret, hvor resultatet ender i en gruppe fulde mænds latter med tårer i øjnene. Jeg har skam ikke købt den (og jeg er ret sikker på at jeg skrev det var den amerikanske DVD, og ikke blu-ray'en). Det er der tilgengæld en anden jeg kender der har. Jeg ejer desværre ingen af Saw-filmene, og jeg tror lidt at de mister deres underholdningsværdi, hvis jeg ser dem mere end en gang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2915 filmz-Bruce 14 år siden

Skeloboy (2913) skrev:
#2912 - forkerte sted der..:)

LOL sådan går det med copy/paste, job og travlhed :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2916 Lord Beef Jerky 14 år siden

Sherlock Holmes (3-4/6) - Lidt rodet start, meget klassisk opbygning, men kemien imellem hovedrolleindehaverne fungerer, og filmen holder sig, på trods af sin forudsigelighed pga. den meget velkendte formular, underholdende hele vejen igennem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2917 filmz-Narniabæver 14 år siden

Tropic Thunder:

Et filmhold indspiller en Vietnam krigsfilm, men de ender i krigens alvor.

Endnu en typisk Ben Stiller komedie, men hvordan blev Robert Downey Jr. Oscar nomineret?

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2918 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2917 Ved at levere en fantastisk præstation naturligvis.
Gravatar

#2919 Kruse 14 år siden

#2917: Svag modstand?

The Wrestler

Da jeg så traileren til denne film første gang, så blev jeg faktisk lidt skuffet. Den lignede ikke noget som jeg havde forventet af Aronofsky. Men igen, udover nogle fælles træk, så er hans tidligere film heller ikke helt ens. Efter at have set tv-spots og andre trailere igen og igen, så begyndte den faktisk at virke langt mere lovende end først antaget, og da Aronofsky endnu ikke har skuffet mig, valgte jeg at købe The Wrestler. Og det er en fremragende film. Et velskrevet, velinstrueret og velspillet drama i top klasse. Mickey Rourke er forrygende som The Ram, og ligeså er Marisa Tomei og Evan Rachel Wood, som henholdsvis The Ram's love interest og hans datter som han stødt fuldstændigt fra sig. Filmen er virkelig godt skruet sammen, og der er leflet for detaljerne som der altid er i en Aronofsky film. Den byder også på virkelig rørende scener mellem Rourke og Evan Rachel Wood som trænger godt under huden. Alt i alt en fremragende film, som gør at jeg glæder mig meget til Aronofsky's kommende projekter.

5/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2920 MMB 14 år siden

There Will Be Blood

Fantastisk. Intet mindre. Vil godt uddybe, hvis folk gider læse det.

9/10

Skriv ny kommentar: