Stærk film som faktisk bare bliver bedre nu mere tid den for lov til at rumstere i mit baghoved. Det er virkelig trist, at Viggo Mortensen tilsyneladende har tænkt sig at sætte en pause for filmkarrieren. Han er ellers blevet en af de skuespillere, hvis film er blandt de mest spændende at følge.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Stærk film som faktisk bare bliver bedre nu mere tid den for lov til at rumstere i mit baghoved. Det er virkelig trist, at Viggo Mortensen tilsyneladende har tænkt sig at sætte en pause for filmkarrieren. Han er ellers blevet en af de skuespillere, hvis film er blandt de mest spændende at følge.
Tak for klippet og en fin anmeldelse. Det er meget sjovt at få sat levende billeder og lyd på folkene bag filmz.dk (hvad enten det nu er The Insider på TV eller dig i radioen). :-)
Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring EE - DVD
Første gang jeg så filmen tilbage i 2001 blev jeg blæst af kuld og historien, effekterne, musikken, kulisserne og de fede kamp scener. Nu her næsten 9 år siden jeg så den for første gang skal der dog meget mere for at overbevise mig. Jeg syntes filmen er utrolig langtrukket, scenerne især dem der skal spille på følelserne er trukket så langt ud at man sidder og bare venter på næste scene skal komme igang. Filmen er stadigvæk Utrolig smuk og der er da ingen tvivl om at New Zealands smukke natur trækker filmen op. Jeg blev ihvertfald godt skuffet da jeg så filmen her igen til aften. Hvor den før i tiden ville være et sikkert valg på min top 25 liste, er den dog ikke at finde mere.
7/10 Eller 4/6.
Er spændt på hvordan de to næste i rækken er at se igen.
#2922 Mange tak. Ja, det er altid lidt spøjst at høre eller se nogle, man kun kender gennem skift, og derfor selv har skabt sig en ide om hvordan lyder. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Ganske effektiv lille gyser og meget realistisk lavet. Skuespillerne var meget naturlige og gjorde det rigtig godt. Blev faktisk rigtig positivt overrasket, da jeg allerede havde skruet forventningerne om et godt gys ned - men jeg synes faktisk den havde nogle ganske spooky sekvenser; ikke noget der fik mig op af sofaen men mere som en underliggende stemning der kun blev forstærket af det realistiske "feel". Er stadig lidt ambivalent omkring slutningen
Jeg ville ønske den var sluttet dér hvor man ser Katie i døråbningen efter at Micah var blevet slynget ind i kameraet
5/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
J. J. Abramhams skud på Star Trek stammen er kanon, endelig er der kommet noget mere fart over filmen. Konflikterne som der er mellem de forskellige er tilstede hele vejen gennem filmen, uden at de bliver de overskyggende elementer i filmen.
#2921 Benway 14 år siden
#2922 BN 14 år siden
Tak for klippet og en fin anmeldelse. Det er meget sjovt at få sat levende billeder og lyd på folkene bag filmz.dk (hvad enten det nu er The Insider på TV eller dig i radioen). :-)
#2923 filmz-Narniabæver 14 år siden
De syngende jordegern er tilbage, og de får selskab af de sexede Chipettes.
En velfortjent Oscar opløber til årets bedste animerede film.
8/10
#2924 knipsknips 14 år siden
Første gang jeg så filmen tilbage i 2001 blev jeg blæst af kuld og historien, effekterne, musikken, kulisserne og de fede kamp scener. Nu her næsten 9 år siden jeg så den for første gang skal der dog meget mere for at overbevise mig. Jeg syntes filmen er utrolig langtrukket, scenerne især dem der skal spille på følelserne er trukket så langt ud at man sidder og bare venter på næste scene skal komme igang.
Filmen er stadigvæk Utrolig smuk og der er da ingen tvivl om at New Zealands smukke natur trækker filmen op. Jeg blev ihvertfald godt skuffet da jeg så filmen her igen til aften. Hvor den før i tiden ville være et sikkert valg på min top 25 liste, er den dog ikke at finde mere.
7/10 Eller 4/6.
Er spændt på hvordan de to næste i rækken er at se igen.
#2925 Benway 14 år siden
#2926 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2927 Michael Andersen 14 år siden
#2928 wimmie 14 år siden
Ganske effektiv lille gyser og meget realistisk lavet. Skuespillerne var meget naturlige og gjorde det rigtig godt. Blev faktisk rigtig positivt overrasket, da jeg allerede havde skruet forventningerne om et godt gys ned - men jeg synes faktisk den havde nogle ganske spooky sekvenser; ikke noget der fik mig op af sofaen men mere som en underliggende stemning der kun blev forstærket af det realistiske "feel".
Er stadig lidt ambivalent omkring slutningen
5/6
#2929 Kiksmann 14 år siden
J. J. Abramhams skud på Star Trek stammen er kanon, endelig er der kommet noget mere fart over filmen.
Konflikterne som der er mellem de forskellige er tilstede hele vejen gennem filmen, uden at de bliver de overskyggende elementer i filmen.
Jeg håber at Abramhams tager en film mere.
6/6
#2930 Benway 14 år siden