#3270 Ja åbningsscenen var super godt lavet - scenen med snigskytten var også godt optaget. Jeg kan godt lide når man virkelig for filmet detaljerne i fokus og det er jo bare ekstra flot på BD.
Jeg har også lige set den, og selvom det da er en glimrende lille film, falder den ikke så meget i min smag at jeg forventer at se den igen. I sidste ende tror jeg det er et spørgsmål om personlighed. Nogle folk er bare mere Avatar-mennesker :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Skrevet og instrueret af Miranda July. Jeg havde egentlig ikke nogle forventninger til den her film, derfor overraskede den mig virkelig. Jeg var optaget fra første til sidste scene. Det der facinerer mig er at alt er så underspillet i filmen. Miranda July fortæller historien uden morale og uden bagtanker. Der er ingen irriterende slutpointe eller konsekvenser, hun observerer bare mennesker.. helt igennem fantastisk film.
Jeg er fuldstændig blæst væk af dette fantastiske mesterværk, intet mindre. Det er sjældent en tegnefilm/animeret film rør mig så meget som denne her, og jeg håber helt klart den vinder så mange oscars som muligt, især for scoren, der er helt fænomenal!
#3271 tiany 14 år siden
#3272 gi-jones 14 år siden
#3273 Kruse 14 år siden
#3274 tiany 14 år siden
#3275 Skeloboy 14 år siden
Men det er noget af det independent film kan. Jeg er klart mere til den type film end Avatar, selvom Avatar nu var ok.
#3276 mr gaijin 14 år siden
Nogle dage er man til en gigantisk chokoladekager med flødeskum, tyk glasur, fyldig creme og hele baduljen (Avatar).
Andre dage er man mere til en forfriskende og perfekt komponeret frugtdessert (Hurt Locker).
Sådan har jeg det i hvert fald.
#3277 Skeloboy 14 år siden
#3278 AP 14 år siden
Skrevet og instrueret af Miranda July. Jeg havde egentlig ikke nogle forventninger til den her film, derfor overraskede den mig virkelig. Jeg var optaget fra første til sidste scene. Det der facinerer mig er at alt er så underspillet i filmen. Miranda July fortæller historien uden morale og uden bagtanker. Der er ingen irriterende slutpointe eller konsekvenser, hun observerer bare mennesker.. helt igennem fantastisk film.
6/6
#3279 MMB 14 år siden
Jeg er fuldstændig blæst væk af dette fantastiske mesterværk, intet mindre. Det er sjældent en tegnefilm/animeret film rør mig så meget som denne her, og jeg håber helt klart den vinder så mange oscars som muligt, især for scoren, der er helt fænomenal!
10/10
#3280 Skeloboy 14 år siden