Overraskende sjov komedie med et par meget veloplagte hovedroller i form af Will Ferrell og Jon Heder, som søger for at underholdningen er reddet. Jeg har normalt et meget anstrengt forhold til Will Ferrells film, enten er de ekstremt sjove eller pivringe imho og "Blades of Glory" hører bestemt til den første kategori. Et problem med mange nye komedier er at de bliver længere og længere, pågrund af improvisation fra skuespillernes side og det kan da være meget fedt, men det har en tendens til at gå udover filmens flow og historie, så derfor er det dejligt forfriskende at se en komedie der faktisk ikke varer to timer. Dette er efter min mening en af Will Ferrells allerbedste film sammen med "Stranger Than Fiction" og "Old School".
Så kom jeg igang. To afsnit og kan glædeligt sige, at region A versionen er rigtig flot. Der bliver ikke meget at vinde, ved at få denne over på blu-ray.
Det er en side, som tager sit indhold seriøst og hvor der ikke sprænges over, hvor gærdet er lavest. Det er absolut en politiserie, som ingen anden og man skal have tålmodighed og kunne lide, at der fokuseres på detaljer, mennesker og relationer og at ting tager tid, for at udvikle sig. Glæder mig til at komme videre.
Serie: 8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Endelig en rigtig sjov film fra Dreamworks udover Sherk. De begynder at hente lidt ind på Pixar med denne film, efter min mening som og er deres til dato sjoveste.
Og der er ingen Goth Hacker *host* Criminal Minds, NCIS*host*, der kan finde svarene for dem på en computer, et rigtig godt eksemple på dette er når Lester Freamon giver en "lektion" i rigtig politi arbejde, her bliver alt det gloværdige pillet fra hinanden, og man forstår straks hvor hårdt efterforskningsarbejdet er for de her folk.
Det tydeligt og se at manden bag serien har været inde for politiet.
Du har en fantastisk serie i vente, glæder mig til din endelige bedømmelse, når du engang har set det hele.
Fuck... fuck.. fuck...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvorfor bliver faderens død afviklet så dårligt? Han bliver bare skudt fra det ene øjeblik til det andet, og jeg sidder totalt upåvirket tilbage, selvom jeg egentlig gik utrolig meget op i karakteren hele vejen.
Bortset fra slutningen, hvor jeg ikke bliver rørt overhovedet, var det en rigtig god film.
Fordi det på enkel og effektiv vis fremhæver tragedien og det forfærdelige tomrum, hans pludselige død efterlader. Et tomrum som man kommer til at dele med hans søn og hustru. I modsætning til dig bliver jeg rørt til tårer af slutningen.
#3491 Bobby Singer 14 år siden
Overraskende sjov komedie med et par meget veloplagte hovedroller i form af Will Ferrell og Jon Heder, som søger for at underholdningen er reddet. Jeg har normalt et meget anstrengt forhold til Will Ferrells film, enten er de ekstremt sjove eller pivringe imho og "Blades of Glory" hører bestemt til den første kategori. Et problem med mange nye komedier er at de bliver længere og længere, pågrund af improvisation fra skuespillernes side og det kan da være meget fedt, men det har en tendens til at gå udover filmens flow og historie, så derfor er det dejligt forfriskende at se en komedie der faktisk ikke varer to timer. Dette er efter min mening en af Will Ferrells allerbedste film sammen med "Stranger Than Fiction" og "Old School".
5/6
#3492 filmz-Bruce 14 år siden
Så kom jeg igang. To afsnit og kan glædeligt sige, at region A versionen er rigtig flot. Der bliver ikke meget at vinde, ved at få denne over på blu-ray.
Det er en side, som tager sit indhold seriøst og hvor der ikke sprænges over, hvor gærdet er lavest. Det er absolut en politiserie, som ingen anden og man skal have tålmodighed og kunne lide, at der fokuseres på detaljer, mennesker og relationer og at ting tager tid, for at udvikle sig. Glæder mig til at komme videre.
Serie: 8/10
#3493 Kiksmann 14 år siden
Endelig en rigtig sjov film fra Dreamworks udover Sherk.
De begynder at hente lidt ind på Pixar med denne film, efter min mening som og er deres til dato sjoveste.
5/6
#3494 elwood 14 år siden
Endelig!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3495 elwood 14 år siden
Det tydeligt og se at manden bag serien har været inde for politiet.
Du har en fantastisk serie i vente, glæder mig til din endelige bedømmelse, når du engang har set det hele.
#3496 filmz-Bruce 14 år siden
#3497 elwood 14 år siden
Ser også frem til Mad Men, når jeg får chancen.
#3498 filmz-Bruce 14 år siden
#3499 MMB 14 år siden
Øv, øv, øv.
Bortset fra slutningen, hvor jeg ikke bliver rørt overhovedet, var det en rigtig god film.
7/10
#3500 Highland Park 14 år siden
I modsætning til dig bliver jeg rørt til tårer af slutningen.