Jeg synes også den bliver afviklet formidabbelt. Den bryder med illusionen om at dette blot er sjovt og underholdende og ikke noget specielt (som jo er den illusion som faderen ønsker at give til sit barn) til at minde os seere/tilskuere om at det var alvorlige sager og folk og familier blev dræbt og ødelagte af krigen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3500 helt enig :-) Jeg synes også at det er dybt rørende og effektivt idet man netop oplever hvor lidt der skal til: 'et skud fra det ene øjeblik til det andet', og så er hele verden ændret, for ham og hans familie. Enkeltheden gør at jeg bliver berørt og vred over hele den absurditet der ligger i handlingen.[/såoiler]
Jeg forstår altså ikke helt din indstilling (foeller). Der er jo rigtig mange brugere herinde som er aktive hver dag. Der skal da nok være folk som ser og læser dine anmeldelser. Jeg læser personligt ofte anmeldelser uden altid at kommentere dem. Derfor får jeg stadig noget ud af at læse dem. Man får under alle omstændigheder en del mere ud af en anmeldelse, end et ubegrundet tal - hvad skal man bruge det til? :-)
Jeg er da glad for, at min udtalelse har lagt op til debat, for generelt synes jeg, vi burde være bedre til at bakke op om anmelderne herinde.
Som læser får man naturligvis en del ud af at læse de anmeldelser, der bliver skriveret herinde, men spørgsmålet er så bare, hvad anmelderen får ud af at bruge tid på at skrive anmeldelsen. Der er en del, der finder det sjovt at skrive anmeldelser, og det gør jeg da til dels også, men når det er sagt, så skriver jeg den da også i håb om at få noget feedback - både negativt og positivt.
Sådan er det naturligvis ikke alle, der har det, og det er også fint, men når jeg ikke føler en eller anden form for tilfredsstillelse (nej, den skal ikke misforstås) ved at skrive en anmeldelse, så gider jeg heller ikke gøre det.
Jeg vil da ikke afvise, at jeg får set nogle film, som jeg får lyst til at anmelde, men sådan som det ser ud nu, skal der en del til, før jeg gider skrive en længere anmeldelse.
Ikke over at nedfælde det på skrift, nej. De andre ting, jo. Men det tager trods alt tid at lave en struktureret anmeldelse, hvori et kort resume og andre ting også skal indgå.
#3501 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#3502 AP 14 år siden
#3503 MMB 14 år siden
6/10
#3504 Skeloboy 14 år siden
#3505 Bony 14 år siden
Han gider sikkert ikke skrive nogen anmeldelse, da der ikke er nogen der læser dem alligevel.
;-)
#3506 Skeloboy 14 år siden
Jeg læser absolut ikke alle anmeldelser, det kommer selvfølgelig an på hvilken film det er.
#3507 AP 14 år siden
#3508 MMB 14 år siden
Som læser får man naturligvis en del ud af at læse de anmeldelser, der bliver skriveret herinde, men spørgsmålet er så bare, hvad anmelderen får ud af at bruge tid på at skrive anmeldelsen. Der er en del, der finder det sjovt at skrive anmeldelser, og det gør jeg da til dels også, men når det er sagt, så skriver jeg den da også i håb om at få noget feedback - både negativt og positivt.
Sådan er det naturligvis ikke alle, der har det, og det er også fint, men når jeg ikke føler en eller anden form for tilfredsstillelse (nej, den skal ikke misforstås) ved at skrive en anmeldelse, så gider jeg heller ikke gøre det.
Jeg vil da ikke afvise, at jeg får set nogle film, som jeg får lyst til at anmelde, men sådan som det ser ud nu, skal der en del til, før jeg gider skrive en længere anmeldelse.
#3509 Highland Park 14 år siden
#3510 MMB 14 år siden
Ikke over at nedfælde det på skrift, nej. De andre ting, jo. Men det tager trods alt tid at lave en struktureret anmeldelse, hvori et kort resume og andre ting også skal indgå.