Gravatar

#3581 McPeter 14 år siden

#3566 - meget enig mht. My Life Without Me - så den tilbage i 2003 og har efterhånden genset den nogle gange. Den påvirker mig altid helt utroligt og tårene pisker som regel ned. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3582 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg er enig med Bruce. Jovist er den sentimental og til tider måske også for meget. Sandra Bullocks figur er måske også til tider for god til at være sand, men angiveligt var hun sådan. Her tænker jeg mest af alt hendes råd til træneren og hendes peptalk til de andre på holdet, der kammede det lidt over.
Dette er dog ikke for at sige noget dårligt om Sandra Bullock, hun gør det glimrende i rollen. Jeg synes dog stadigvæk det vidner om et svagt år hos kvinderne, at hun går hen og vinder.
Hendes portrættering af en "soccer mom" (jeg kan bedst lide det amerikanske udtryk :)) er meget præcis. Hele thanksgiving middagen hvor drengene, som det er tilfældet mange steder, samles om amerikansk fodbold, og moren har lavet et kæmpe bord med amerikanske specialiteter.
Så jeg hyggede mig egentlig ganske godt med den og kunne ikke undgå at blive lidt rørt, ikke mindst pga. Sandra Bullock.
Og så glemmer vi alt om den irriterende yngste søn.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3583 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg er også enig med jonasgrs udtalelse. Jeg har faktisk slet ikke mere at sige om den film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3584 Skeloboy 14 år siden

Det er klart den dårligste film af alle de oscarnominerede...og nok den eneste af dem, jeg ikke gider have på DVD
Gravatar

#3585 Lord Beef Jerky 14 år siden

Endelig en udtalelse jeg er fuldstændig uenig i =) Precious er uden tvivl den værste for mit vedkommende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3586 Skeloboy 14 år siden

#3585 - hehe, den har jeg så nok på en delt 1. plads med The Hurt Locker :)
Gravatar

#3587 Lord Beef Jerky 14 år siden

Fedt... Hurt Locker er min nummer to værste. Det er faktisk meget sjovt.
Gravatar

#3588 Skeloboy 14 år siden

#3587 - hehe...her er listen:

The Hurt Locker, 9/10
Precious, 9/10
District 9, 9/10
An Education, 8/10
A Serious Man, 8/10
Up in the Air, 7/10
Up, 7/10
Inglourious Basterds, 5/10
The Blind Side, 4/10
Gravatar

#3589 Antlion 14 år siden

#3588:

Altså 3 mesterværker? :)

"A Serious Man" er den eneste af de film, som jeg vil bedømme højere end 3-4/6.
Gravatar

#3590 AP 14 år siden

#3576 til Skeloboy: nu ved jeg jo ikke hvad du allerede har set, men jeg tænkte umiddelbart på film som: l’enfant, Il y a longtemps que je t'aime, Les amants du Pont-Neuf, Bagdad cafe, Elephant, Et rigtigt menneske, Vers la sud, Drengene fra 4. Sal, og måske den nye film: 'man tænker sit'.

Skriv ny kommentar: