Gravatar

#4321 Skeloboy 15 år siden

#4320 - jamen...jeg giver også Spider-Man et 4-tal...dog er det ud af 10..;)

Jeg ved intet om tegneserien
Gravatar

#4322 McPeter 15 år siden

Enig med Lord Beef, dog vil jeg nok give dem alle sammen én karakter lavere, altså:

Spider-Man - 3/6
Spider-Man 2 - 4/6
Spider-Man 3 - 2/6

Men synes dog stadig at 2'eren er ganske god underholdning - den eneste af filmene som jeg rent faktisk ejer.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4323 BN 15 år siden

Lord Beef Jerky (4320) skrev:
Ja, den er da plat, men det er ikke nødvendigvis en svaghed i en film baseret på en kulørt tegneserie.

Hmm, det er nok bare mig der ikke forstår ordet 'plat'. Hvad enten det er 'Spider-Man', 'Indiana Jones', 'Back to the Future', 'Rocketeer', 'Willow' o.s.v., så er vi jo i den kalorie-lette, luftige afdeling af filmens verden, hvor virkeligheden er en by i Rusland og alvor og dybsindighed er forvist til skammekrogen.

Det hele er sjov og ballade, også selvom hovedpersonerne gennemgår diverse trængsler og farer.

Lord Beef Jerky (4320) skrev:
Det vigtigste for mig i de film er, at man kan mærke, at både folkene bag og foran kameraet har moret sig gevaldigt med at lave disse film

BINGO !!!!!

:-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4324 wimmie 15 år siden

Spiderman - 6/10
Spiderman 2 - 3/10
Spiderman 3 - 3/10

Ok, jeg er ikke fan af filmene selvom jeg generelt elsker superhelte-film :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4325 Lord Beef Jerky 15 år siden

Well, ordet plat betyder vel useriøs på komisk på et eller andet plan. Ellers må vi få definitionen på bordet, så jeg kan forholde mig til, om jeg synes de film er platte... sådan som jeg forstår ordet ny, synes jeg det passer ganske ok til de 3 Spider-Man film, selvom de alle har deres mere seriøse øjeblikke, hvor de let udforsker menneskets psyke skulle denne pludselig få superkræfter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4326 Skeloboy 15 år siden

#4325 - gider ikke til at definere plat...så jeg ændrer ord til: pisseringe ;)

Og nej, ikke på den gode eller sjove måde...på den måde, hvor man tager sig til hovedet og laver facepalms
Gravatar

#4327 filmz-Bruce 15 år siden

Spiderman skal have 6/6.

2/6 for 1'eren, 3/6 for 2'eren og 1/6 for 3'eren!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4328 wimmie 15 år siden

Hehe :D

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4329 Skeloboy 15 år siden

Suddenly, Last Summer, 1959

Nogen gange, når man lige går på opdagelse i ældre film, falder man over nogle perler. Suddenly, Last Summer er en velspillet, skræmmende og uhyre spændende drama og thriller. Katharine Hepburns mand, Sebastian er død for et år siden. Hendes niece, Elizabeth Taylor, er på et hjem for sindssyge. Montgomery Clift bliver bedt af Katharine Hepburn om at udføre det hvide snit på hende(filmen foregår i 1937, to år efter operationen blev indført). Men hun er ikke sindssyg, men hvilke hemmeligheder gemmer familien på?

OPbygningen af historien er simpelthen brilliant. Den er også meget mere ond end lige umiddelbart. Den udforsker på flere forskellige måder, hvor langt andre mennesker vil gå for at opfylde deres egen behov.

Jeg kender ikke meget til Elizabeth Taylor, men det skal jeg helt sikkert. Det er overvældende, indlevende og helt og aldeles fantastisk spil. Montgomery Clift havde en kort karriere, men med nogle fantastiske præstationer. Mercedes McCambridge, som spiller det kvindelige modstykke til Joan Crawford i Johnny Guitar, skal også bemærkes. Hepburn er som altid overbevisende.

9/10
Plads nr. 207TOP250
Gravatar

#4330 jessup 15 år siden

Sideways

En af de bedste film fra nullerne - en fandens god film.

5-6/6
This is just until June

Skriv ny kommentar: