Gravatar

#861 Guts 15 år siden

Mange tak! Det bliver en spændende tur. Længe siden der er noget jeg har ledt og søgt efter i byen. Så det skal nok blive spas.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#862 Takfornu 15 år siden

Hey Begge 2 ... Det pt. billigste sted at købe filmene med danske tekster er hos DVDCity hvor Election 1 og 2 koster 25 kr. og Breaking News 40 kr.

Election 1
http://www.dvdcity.dk/?51O49XO4934XO49323835353531...

Election 2
http://www.dvdcity.dk/?51O49XO4934XO49A23439A02

Breaking News
http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531XA9383831O603

Jeg vil dog stærkt anbefale www.dddhouse.com udgaverne, da både lyd og billede er bedre end de danske.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#863 Highland Park 15 år siden

#862: Hvor stor forskel er der på kvaliteten? Er det ligefremt dårligt på de danske udgivelser sammenlignet HK-udgivelserne?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#864 Takfornu 15 år siden

# 863 Du får bl.a. lækker DTS lyd som specielt i Breaking News er meget lækker og fuld af liv og detaljer. Billedesiden er en tak bedre, men er det film man bare vil have og ikke forguder er de danske udgaver gode nok.

Gravatar

#865 Highland Park 15 år siden

#864: Hmm... okay, tak for svaret.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#866 Guts 15 år siden

Mange tak for hjælpen. Har bestilt alle tre. Har ikke noget surround anlæg osv. Så lyden er ikke vildt vigtig. Skal bare se filmene. Og hvis det så blæser mig væk, så vil jeg klart overveje at opgradere enten til nogle special editions eller blu-ray skiver når/hvis de kommer.
Gravatar

#867 Takfornu 15 år siden

# 866 Nu ved jeg ikke hvad DVDCity tager i porto, da hvis jeg køber hos dem går jeg derind, men er gebyret højt kan jeg købe dem og sende dem til dig :)
Gravatar

#868 Guts 15 år siden

Forsendelsen var på en 50'er. Og Breaking News kostede også 25 kr. Så det blev omkring 130 kr. Så det er til at leve med. Synes stadig det er billigt for 3, ifølge mange, rigtig gode film. Så jeg glæder mig. Men tak for tilbuddet.
Gravatar

#869 Bony 15 år siden

Singin' In The Rain

Oh my, oh my. Hvorfor har jeg aldrig set denne film før? Jeg ser det som en mangel i min opdragelse, regningen må sendes til mine forældre. "Har du set én, har du set dem alle" siges der i filmen. Men det er ikke sandt. Man kan stadig overraskes positivt, og det må jeg indrømme at jeg blev her til aften. En film som denne burde alle se, høre, føle.. Den kravler så langt ind under huden på én, at man til sidst nynner de fantastiske melodier inde i hovedet - længe efter at filmen er færdig. Følelsen af glæde og henrykkelse, er også nogle af de elementer der bliver siddende i én efter filmen. Humoren er tidsløs, ganske enkelt en herlig film på alle punkter. Og damn, hvor kan de bare danse. Det er jo svimlende elegant.

Smuk og dejlig film, som placerede sig i min personlige top fem og stadig sidder i hjertet og banker. Jeg har på fornemmelsen at jeg kommer til at nynne i morgen.

6/6
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#870 elwood 15 år siden

Hehe ja hvis jeg sku være efter folk der ikke har set den, ville jeg ik lave andet.

Kun top fem ?

Pfft hos mig er det top 3, eller snare top 2 8-)

Måske du kan overtales til That Entertainment boksen så, det er en herlig film serie i 3 dele, hvor alle de store stjerner fortæller om Musicalen's gyldne æra.

Især skal Eleanor Powell og Fred Astaire nævnes med deres Begin the beguine, det er som Frank Sinatra siger det.

"You know you can wait around, but I tell you this you never gonna see the likes of this again"

Nogenlunde sådan husker jeg det.

Good Morning

Ps. cyd charisse wauvvv...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: